دعوت ولیعهد دبی از کارکنان دولت این کشور برای «طراحی آینده»

ولیعهد دبی و رئیس هیئت امنای بنیاد آینده دبی، از اماراتی‌های با استعدادی که در بخش‌های دولتی کار می‌کنند، از طریق برنامه کارشناسان آینده دبی، برای «آینده‌نگری» دعوت به عمل آورد.. این آینده‌پژوهان مسئولیت پیشبرد بخش‌های استراتژیک دبی را بر عهده خواهند داشت.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات، این برنامه در سپتامبر ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد و شامل دو ماژول است که هر کدام به مدت شش ماه اجرا می‌شود. شرکت‌کنندگان این فرصت را خواهند داشت که از "تحلیلگر آینده" به "متخصص آینده" پیشرفت کنند.

ثبت‌نام برای گروه جدید تا ۱۵ جولای باز است.

این طرح با هدف توانمندسازی و تجهیز شبکه‌ای از آینده‌پژوهان بااستعداد اماراتی در سراسر بخش دولتی با ابزارها و مهارت‌ها برای طراحی و ایجاد "آینده امیدوار کننده برای دبی و امارات" است.

شیخ حمدان بن محمد بن راشد آل مکتوم، ولیعهد دبی و رئیس هیئت امنای بنیاد آینده دبی، گفت: "از طریق برنامه کارشناسان آینده دبی، ما همچنان به سرمایه‌گذاری در ذهن‌های بزرگ، توسعه کارشناسان و آینده‌پژوهان در سراسر نهادهای دولتی ادامه می‌دهیم ... این آینده‌پژوهان مسئولیت پیشبرد بخش‌های استراتژیک دبی را بر عهده خواهند داشت."

"این برنامه افراد بااستعدادی را هدف قرار می‌دهد که به ابزارها و دانش آینده‌نگری و مجهز و توانمند می‌شوند، نه تنها برای ارتقای مدل تعالی دولت دبی، بلکه برای تبدیل آن به یک مدل جهانی. چشم‌انداز دبی این است که شهر پیشرو در آینده باشد و این مستلزم تغییرات اساسی و تصمیم‌گیری‌های جسورانه است."

ماژول‌ها و محتوای این برنامه توسط کارشناسان، دانشمندان، کارآفرینان و مدیران اجرایی برجسته ملی و جهانی آینده توسعه داده شده است.

این برنامه از طریق گروه‌های قبلی خود، نسل‌های جدیدی از آینده‌پژوهان را در سراسر دولت دبی توانمند کرد. این امر به آنها امکان داد تا بخشی از روند توسعه دولت و تلاش برای ارتقای رتبه دبی در میان آماده‌ترین شهرهای جهان برای آینده باشند.

انتهای پیام

کد خبر: 9078

https://uaekiosk.com/node/9078

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید