اجاره خودرو در دبی طی شش ماه اول سال ۲۴ درصد افزایش یافت

صنعت اجاره خودرو دبی رشد ۲۳.۷ درصدی در تعداد شرکت‌های ثبت‌شده طی نیمه اول سال ۲۰۲۲ را گزارش کرد که در مقایسه با ۱۰۸۷ شرکت ثبت‌شده در مدت مشابه سال گذشته افزایش را نشان می‌دهد.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات، خبرگزاری امارات وام، گزارش داد که در مجموع ۷۸۰۰۰ خودرو در نیمه اول سال ۲۰۲۲ ثبت شده است که ۱۱.۸ درصد نسبت به ۶۹۰۰۰ دستگاه در مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

گسترش سریع بخش اجاره خودرو دبی در نیمه اول سال ۲۰۲۲ بر تلاش‌های RTA در اجرای چشم‌انداز توسعه همه‌جانبه دبی تاکید می‌کند.

آر.تی.ای با ارائه تسهیلات و غلبه بر موانع، می‌تواند شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران را جذب کند و اعتماد آنها را نسبت به محیط تجاری دبی افزایش دهد. عبدالله یوسف آل علی، مدیر عامل آژانس صدور مجوز، اداره راه و حمل و نقل (RTA) گفت: نمایه دبی را به عنوان یک مرکز مالی و تجاری برجسته می‌کند، مکانی که می‌توان تجارت را در فضایی دوستانه و رقابتی انجام داد.

به دنبال جلسات دوره‌ای با چندین شرکت در این بخش، آر.تی.ای شش طرح را اجرا کرده است که تأثیر قابل توجهی بر اهرم بازار اجاره خودرو داشته است.

این اقدامات شامل معافیت خودروهای جدید از آزمایش، محدود کردن تعداد خودروها به ۱۰ خودرو در هر گواهینامه اجاره خودرو، محدودیت عمر خودروهای در حال استفاده از ۲ تا ۴ سال، و لغو اضافه‌هزینه خودروهای کرایه‌ای خودرو بوده است.

انتهای پیام

کد خبر: 9113

https://uaekiosk.com/node/9113

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید