استقرار قایق‌هایی با سایبان‌های برقی در گلوبال ویلج دبی

مدیر حمل و نقل دریایی امارات، گفت: با ارائه فرصتی به بازدیدکنندگان برای سوار شدن به وسایل حمل و نقل با انرژی‌های تجدید پذیر، قصد داریم تجربه مثبتی ایجاد کنیم که به رشد تعداد گردشگران در گلوبال ویلج کمک می کند.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات، دوعبره (قایق) برقی در گلوبال ویلج دبی با افتتاح بیست و هفتمین فصل آن در ۲۵ اکتبر مستقر خواهند شد. اداره راه و ترابری (RTA) این سرویس را که در سال‌های گذشته در بین بازدیدکنندگان بسیار محبوب بود، دوباره راه‌اندازی خواهند کرد.

محمد ابوبکر الهاشمی، مدیر حمل و نقل دریایی امارات، آژانس حمل و نقل عمومی (RTA)، گفت: "با ارائه فرصتی به بازدیدکنندگان برای سوار شدن به وسایل حمل و نقل با انرژی‌های تجدید پذیر، قصد داریم تجربه مثبتی ایجاد کنیم که به رشد تعداد گردشگران در گلوبال ویلج کمک می کند."

"وسایل حمل و نقل دریایی بخشی از خدمات اصلی RTA هستند. آنها به ویژه برای گردشگران جذاب هستند، زیرا به سواران این فرصت را می‌دهند تا از مناظر زیبا و مکان‌های دیدنی شهر لذت ببرند."

گلوبال ویلج هر سال نقشی حیاتی در افزایش گردشگری دبی در طول فصل زمستان ایفا می‌کند. الهاشمی افزود، RTA متعهد به افزایش این تعداد گردشگر با اجرای طیف گسترده‌ای از خدمات حمل و نقل عمومی از جمله عبره، کشتی دبی، اتوبوس آبی و تاکسی آبی است.

انتهای پیام

کد خبر: 9120

https://uaekiosk.com/node/9120

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید