راه اندازی کارت امتیاز بهداشتی جدید برای گردشگران در امارات

با ره اندازی کارت امتیاز بهداشتی جدید در امارات، ساکنان و گردشگران به خدمات چندین مرکز مراقبت‌های بهداشتی از جمله از طریق ویدئو کنفرانس دسترسی خواهند داشت.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات، ملک مِد هلث‌کر (Mulk Med Healthcare) اولین اکوسیستم مجازی سلامت از راه دور با مدل بیمارستانی خاورمیانه که توسط اداره بهداشت دبی (DHA) و اداره تنظیم مقررات مخابرات و دیجیتال (TDRA) تأیید شده است، راه‌اندازی کارت ملک مِد پریویلج هلث (Mulk Med Privilege Health) را که اولین در نوع خود است، اعلام کرد.

این کارت برای گردشگران، دانشجویان، شرکت‌ها، جوامع، افراد و خانواده‌های اماراتی در نظر گرفته شده است که تمام نیازهای مراقبت‌های بهداشتی را از طریق مشاوره تلفنی آنلاین بیست و چهار ساعته پوشش می‌دهند.

این کارت منحصر به فرد طیف وسیعی از خدمات مراقبت‌های بهداشتی از جمله معاینات عمومی، مدیریت بیماری‌های مزمن، نظارت بر بیمار از راه دور، مراقبت در منزل، خدمات تشخیصی، داروخانه‌ها با تحویل دارو، گردشگری پزشکی، و بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها را در بر می‌گیرد.

به بازدیدکنندگان امارات خدمات مراقبت‌های بهداشتی ۲۴ ساعته ارائه می‌شود که تمام مسائل مربوط به سلامت - از جمله مشاوره، درمان و مراقبت‌های پس از آن را پوشش می‌دهد؛ و همه اینها با یک پکیج پزشکی مقرون به صرفه ۱۴۹ درهمی.

انتهای پیام

کد خبر: 9127

https://uaekiosk.com/node/9127

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید