حضور 6 میلیون گردشگر در دبی تنها در چهار ماه اول سال 2023

به دنبال توسعه همکاری بخش دولتی و خصوصی، دبی در چهار ماه اول سال 2023 پذیرای بیش از ۶ میلیون گردشگر بوده است.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات، شیخ حمدان بن محمد بن راشد آل مکتوم، ولیعهد دبی و رئیس شورای اجرایی دبی، با همراهی شیخ احمد بن محمد بن راشد آل مکتوم، معاون دوم حاکم دبی، از وزارت اقتصاد و گردشگری (DET) بازدید کرد.

شیخ حمدان طی یک سخنانی بر اهمیت ارتقای همکاری نزدیک‌تر بین دولت و بخش‌های خصوصی برای تقویت تلاش‌ها برای دستیابی به اهداف برنامه اقتصادی دبی D33 که اوایل سال جاری توسط شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس کشور و نخست‌وزیر و حاکم دبی راه‌اندازی شد، تاکید کرد.

رونق گردشگری دبی

شیخ حمدان با قدردانی از پروژه‌ها و طرح‌های این وزارتخانه با هدف افزایش رشد بخش‌های کلیدی اقتصادی، گفت که دبی متعهد به ایجاد فرصت‌های جدید برای بخش خصوصی است تا در تلاش‌ها برای تثبیت جایگاه دبی به عنوان بهترین شهر جهان برای زندگی، کار و بازدید مشارکت کند.

شیخ حمدان گفت که دبی در آستانه مرحله جدیدی از رشد سریع خود قرار دارد و آماده است تا داستان‌های موفقیت جدیدی را به عنوان قطب جهانی تجارت، شرکت و نوآوری و آهنربایی برای استعداد و سرمایه‌گذاری رقم بزند.

او گفت که دبی به استقبال تغییرات جهانی و استفاده از فناوری‌های نسل بعدی برای افزایش آمادگی خود ادامه می‌دهد.

او افزود که این شهر با زیرساخت‌های قوی، خدمات توانمندسازی کسب‌وکار و چارچوب قانونی منعطف همراه با سطوح بالای امنیت، بستری استثنایی را به کارآفرینان و سرمایه‌گذاران برای تحقق آرمان‌های خود ارائه می‌دهد.

از شیخ حمدان و شیخ احمد در مقر DET توسط هلال سعید المری، مدیر کل اداره اقتصاد و گردشگری دبی و تعدادی از مقامات ارشد DET استقبال شد.

بر اساس آخرین داده‌های DET، دبی بیش از ۳۰ درصد در مجوزهای کسب‌وکار جدید صادر شده در سه ماهه اول ۲۰۲۳ نسبت به مدت مشابه در سال ۲۰۲۲ افزایش داشته است، در حالی که تعداد مجوزهای تجاری که به طور خودکار تمدید شده‌اند رشد سال به سال ۱۴ درصد را در سه ماهه اول سال به ثبت رسانده است.

کمپین‌های بازاریابی جهانی و طرح‌های راه‌اندازی شده توسط شرکت گردشگری و بازاریابی تجاری دبی (DCTCM) سهم قابل‌توجهی از بازدیدکنندگان بین‌المللی را به خود جلب کرد.

تلاش‌های مستمر DCTCM برای تبلیغ دبی در سرتاسر جهان مستقیماً مسئول جذب ۵۷ درصد از کل بازدید ۱۴.۴ میلیون بازدیدکننده بین‌المللی در سال ۲۰۲۲ و ایجاد میلیون‌ها مسافر بالقوه برای آینده، به ویژه افزایش قابل توجه مسافران از سال ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۵ است.

این کمپین ها همچنین ۶ میلیون نفر را ترغیب کرده تا این امارت را به فهرست مقاصدی که بین امسال تا سال ۲۰۲۵ باید از آن بازدید کرد، اضافه کنند.

این امر رتبه دبی را به عنوان مقصد شماره یک جهانی برای دومین سال متوالی در جوایز انتخاب مسافران تریپ ادوایزر ۲۰۲۳ تائید کرده است.

این شهر همچنین به طور مداوم از مقاصد اصلی جهانی مانند لندن، پاریس و بانکوک از نظر رزرو سفر در سال ۲۰۲۲ و تاکنون در سال ۲۰۲۳ بهتر عمل کرده است.

انتهای پیام

کد خبر: 9171

https://uaekiosk.com/node/9171

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید