اطلاعات تکمیلی پیرامون هزینه‌های ویزای اقامت خانواده در دبی

هزینه درخواست ویزا برای زندگی و اقامت در دبی، نه تنها به طول ویزا بلکه به سن فرزندان شما نیز بستگی دارد.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات، آیا شما ساکن دبی هستید و قصد دارید خانواده خود را به این کشور بیاورید تا با شما زندگی کنند؟ اگر چنین است، ممکن است به این فکر کنید که مراحل روادید و مدارک چقدر ممکن است برای شما هزینه داشته باشد. هزینه درخواست ویزا نه تنها به طول ویزا بلکه به سن فرزندان شما نیز بستگی دارد.

 در اینجا تمام هزینه‌هایی که ممکن است نیاز باشد در طول فرآیند درخواست ویزا بپردازید، آورده شده است.

مدارک خود را تایید کنید
حتی قبل از شروع فرآیند درخواست ویزا، ممکن است نیاز به دریافت چند سند تأیید شده برای فرآیند درخواست داشته باشید. به عنوان مثال، گواهی ازدواج و گواهی تولد فرزندان شما نه تنها باید توسط مقامات کشور خود، بلکه وزارت امور خارجه و همکاری‌های بین‌المللی (MOFAIC) در امارات نیز تأیید شود.

اگر مستقیماً برای تأیید به وزارتخانه مراجعه کنید، هزینه گواهینامه 160 درهم است. اگر گواهی را از طریق یک مرکز تایپ انجام دهید، ممکن است هزینه خدمات را نیز اضافه کنند.
عدنان خان، مدیر بازاریابی در بخش ارائه دهنده خدمات شرکتی صدیق حیدر به گلف نیوز گفت: "شما همچنین باید قرارداد اجاره یا ایجاری خود را داشته باشید، زیرا در زمان درخواست نیز مورد نیاز است."

وی افزود: "ممکن است در مواقعی متقاضیان ندانند که درخواست ویزای خانوادگی دارای حداقل حقوق و دستمزد (4000 درهم در ماه) و همچنین نیاز به داشتن یک قرارداد اجاره به نام اسپانسر است.

خان گفت: "وقتی همه مدارک را آماده کردید، می‌توانید فرآیند درخواست ویزا را شروع کنید." به گفته خان اینها مدارکی هستند که باید در زمان درخواست ویزا همراه خود داشته باشید:

1. کپی پاسپورت اعضای خانواده‌ای که می‌خواهید اسپانسر آنها شوید.
2. اصل پاسپورت و آی.دی امارات شما.
3. گواهی ازدواج، فوت یا طلاق، حسب مورد. در صورتی که یک مادر مجرد هستید و برای ویزای فرزندان خود درخواست می‌دهید، ممکن است به گواهی فوت یا طلاق نیاز داشته باشید.
4. مدارک تایید شده.
5. گواهی حقوق و دستمزد.
6. ایجاری (اگر در دبی زندگی می‌کنید) یا قرارداد اجاره (اگر در امارت دیگری زندگی می‌کنید).
هنگامی که تمام مدارک را آماده کردید، می‌توانید فرآیند درخواست ویزا را شروع کنید.

شارژ باز کردن فایل - 269 درهم
یکی از اولین هزینه‌هایی که باید پرداخت کنید، هزینه باز کردن پرونده است، برای باز کردن پرونده با اداره کل اقامت و امور خارجی (GDRFA) به عنوان حامی. توجه به این نکته ضروری است که این هزینه به تعداد اعضای خانواده‌ای که می‌خواهید حمایت مالی کنید بستگی ندارد. این فقط از فردی که حمایت مالی از خانواده خود را انجام می‌دهد، اخذ می‌شود.

به عنوان مثال، اگر دو یا سه عضو خانواده را اسپانسر می‌کنید، فقط باید 269 درهم بپردازید، زیرا این هزینه را برای باز کردن پرونده به عنوان حامی پرداخت می‌کنید. با این حال، اگر شغل خود را تغییر دهید، لازم است یک بار دیگر هزینه باز کردن پرونده را برای حمایت مالی از اعضای خانواده خود بپردازید.

تا زمانی که در همان شغل تحت یک حامی مالی هستید، فقط باید یک بار این هزینه را برای ویزای خانواده خود بپردازید. اما، اگر شغل خود را تغییر دهید، به این معنی که اسپانسر ویزای شما تغییر کرده است، باید یک بار دیگر هزینه باز کردن پرونده را هنگام درخواست ویزای خانواده خود بپردازید.

مجوز ورود - 500 درهم
سپس باید برای مجوز ورود درخواست دهید، که خانواده شما می‌توانند برای سفر به امارات از آن استفاده کنند.

اگر خانواده من از قبل در امارات باشند چه می‌شود؟
به گفته کوتایل، اگر خانواده شما از قبل در امارات هستند، همچنان باید برای مجوز درخواست دهید که هزینه آن 1180 درهم است. سپس باید فرآیندی به نام "تغییر وضعیت" را تکمیل کنید.

مدت اعتبار مجوز از زمان صدور 60 روز می‌باشد.
کوتیل، مدیر روابط عمومی در فرست گیت بیزینس سرویس در دبی، گفت: "اگر فرد خارج از کشور باشد، باید ظرف 60 روز وارد امارات شود و اگر از قبل داخل کشور باشد، باید ظرف 60 روز تغییر وضعیت را انجام دهد.

مدت اعتبار این مجوز از زمان صدور 60 روز می‌باشد. اگر فرد خارج از کشور باشد، باید ظرف 60 روز وارد امارات شود و اگر از قبل داخل کشور باشد، باید ظرف 60 روز تغییر وضعیت را انجام دهد."

تغییر وضعیت - 675 درهم
این هزینه فقط در صورتی اعمال می‌شود که خانواده شما در امارات باشند. اگر آنها خارج از امارات هستند، می‌توانند با مجوز ورود پرواز کنند و مستقیماً برای مرحله بعدی - تست آمادگی جسمانی پزشکی - بروند.

تست آمادگی پزشکی – 320 درهم
شما باید هزینه آزمایش آمادگی پزشکی برای همسر و فرزندان بالای 18 سال خود را بپردازید. اگر فرزندان شما کمتر از 18 سال سن دارند، نیازی به شرکت در تست آمادگی پزشکی ندارند. هزینه ذکر شده در بالا برای یک برنامه معمولی است، که در آن در عرض 24 ساعت نتایج را دریافت می‌کنید. اگر می خواهید نتایج را در عرض چهار ساعت دریافت کنید، می‌توانید برای یک سرویس وی.آی.پی که هزینه آن تقریباً 570 درهم است، درخواست دهید.

شناسه امارات – 170 درهم برای 1 سال، 270 درهم برای دو سال، 370 درهم برای سه سال مرحله بعدی درخواست شناسه یا آی.دی امارات خانواده شماست. هزینه بستگی به مدت زمان ویزای شما دارد. ویزای استاندارد دو ساله به این معنی است که برای شناسه امارات 270 درهم پرداخت می‌کنید. اگر برای ویزای طلایی 10 ساله درخواست می‌کنید، هزینه شناسه امارات 1070 درهم خواهد بود.

مهر ویزا - 500 درهم
آخرین مرحله در این فرآیند، مهر ویزا است. با این حال، اداره فدرال هویت، شهروندی، گمرک و امنیت بنادر (ICP) امارات اعلام کرده است که ویزا دیگر بر روی پاسپورت مهر نخواهد شد و شناسه امارات مدرک اصلی اقامت است.

همانطور که قبلاً گلف نیوز گزارش داد، ساکنان دبی، ممکن است فعلاً همچنان نیاز به مهر ویزا داشته باشند. اگر در مورد درخواست شما اینطور باشد، پاسپورت خود را برای مهر ویزا وصول می‌کنید، و ظرف چهار روز کاری به شما تحویل می‌گیرید. هزینه ذکر شده در بالا شامل هزینه پیک می‌باشد.

انتهای پیام

کد خبر: 9073

https://uaekiosk.com/node/9073

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید