با برخی موزه‌های دبی آشنا شوید

اگر می خواهید در مورد گذشته امارات متحده عربی بدانید، از هنر و فرهنگ لذت ببرید و به دنبال راهی برای گذراندن وقت با خانواده یا دوستان هستید، بازدید از موزه ها عالی است. 
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات، اگر از شما بپرسند:"آیا موزه ای در دبی وجود دارد؟» به احتمال زیاد ميگویید «بله، موزه آینده!» است. بازدید از موزه آینده برای ساکنان امارات و توریست ها ضروری است، اما می‌خواهیم در مورد موزه‌های متعدد دیگری در دبی که مملو از تاریخ، میراث و فرهنگ هستند به شما بگوییم که ارزش بازدید را دارند. اگر می خواهید در مورد گذشته امارات متحده عربی بدانید، از هنر و فرهنگ لذت ببرید و به دنبال راهی عالی برای گذراندن وقت با خانواده یا دوستان هستید، بازدید از موزه ها عالی است. 

موزه الشندغه

موزه

موزه الشندغه در نقطه بسیار برجسته ای در امارت دبی قرار دارد که شاهد آغاز و توسعه آن بوده است. در داخل موزه، بازدیدکنندگان به قرن نوزدهم منتقل می‌شوند و در مورد میراث و رشد امارت دبی به کلان شهر خیره‌کننده‌ای که اکنون است، مطلع می شوند. از غواصی مروارید، دوران نفت، شیوه های فرهنگی و اهمیت عمده نهر در تجارت مطلع می شوند و موزه را با دانش و بینش عمیق نسبت به گذشته غنی کشور امارات ترک خواهند کرد. بلیط موزه شندغه به شما اجازه ورود به خانه عطر را نیز می دهد که در کنار «مرکز اسناد تاریخی» قرار دارد.

موزه بیت الخنیر

خنجر

این موزه با نام موزه خنجر نیز شناخته می شود.موزه ای بی نظیر است که به خنجرهای اماراتی اختصاص دارد. خنجر اماراتی بخش مهمی از سنت اماراتی است و بسیاری از شخصیت‌های برجسته از جمله پدر بنیانگذار کشور، مرحوم شیخ زاید بن سلطان آل نهیان، آن را داشته اند. در کنار آیتم ها، مجموعه ای از عکس های تاریخی را نیز خواهید دید که چندین نسل از قوانین و شهروندان امارات متحده عربی را نشان می دهد. این موزه یک کافی شاپ نیز دارد که قهوه سنتی سرو می کند.

موزه سکه در بر دبی

سکه

این موزه در محله تاریخی الفهیدی در نزدیکی دیوان حاکم دبی در بر دبی واقع شده است. این موزه دو طبقه است که بازدیدکنندگان آن فرصتی برای دیدن سکه های متعلق به دوره های مختلف تاریخی خواهند داشت. صفحه‌نمایش‌های لمسی وجود دارد که می‌توانید با آن‌ها تعامل داشته باشید تا بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد سکه‌ای که مورد علاقه‌تان است بیابید.

بیت البنات ، موزه زنان

بانوان

بیت البنات یا موزه زنان به اشتراک گذاری و تجلیل از زندگی زنان امارات اختصاص دارد. این موزه یک مرکز اسناد و آرشیو ملی است و با برخی از زنان بسیار مهم اماراتی و زندگی آنها در زمینه تاریخی و اجتماعی آشنا خواهید شد. بیت البنات در دیره ، بازار قدیمی طلا در دیره در نزدیک بازار ماهی قرار دارد.

موزه قهوه دبی

قهوه

بزرگترین موزه قهوه در خاورمیانه در دبی در منطقه تاریخی الفهیدی است و مجموعه گسترده ای از اقلام عتیقه را به نمایش می گذارد که تاریخ و فرهنگ قهوه منطقه ای و بین المللی را نشان می دهد. شما می توانید تعدادی از سبک های مختلف قهوه منطقه ای از جمله سبک محلی عربی، سبک اتیوپی، سبک ژاپنی و غیره را تجربه کنید و بنوشید.

انتهای پیام

کد خبر: 9071

https://uaekiosk.com/node/9071

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید