پیش‌بینی بازدید 16 میلیون توریست از امارات در سال جاری میلادی

مشاور اقتصادی سازمان جهانی گردشگری گفت: امارات به دلیل اقدامات موثر برای کنترل همه گیری کرونا، یکی از امن‌ترین و مطمئن‌ترین مقاصد گردشگری و سرگرمی در جهان است و انتظار می‌رود در سال جاری میلادی بالغ بر 16 میلیون توریست از این کشور بازدید کنند.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات (جامع‌ترین مجموعه رسانه‌ای فارسی زبانان امارات)، دکتر سعید البطوطی، مشاور اقتصادی سازمان جهانی گردشگری گفت: امارات متحده عربی ، به دلیل  اقدامات دولت این کشور برای کنترل همه گیری کرونا ، یکی از امن ترین و مطمئن ترین مقاصد گردشگری و سرگرمی در جهان است.

وی با اشاره به اینکه امارات متحده عربی نقش مهمی در حمایت از احیای توریسم جهانی داشته است، گفت: انتظار دارد امسال 16 میلیون توریست از این کشور بازدید کنند.

امارات قرار است طی دو سال آینده 18 هزار اتاق هتل جدید و حدود 60ا هزار اتاق تا سال 2024 به ظرفیت پذیرش توریست خود اضافه کند.

امارات متحده عربی در سال 2021 رتبه اول جهان عرب و در بین 10 کشور برتر جهان را در چهار شاخص رقابتی گردشگری و سفر کسب کرده است و جایگاه این کشور به عنوان یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری جهان تایید می شود.

نمایشگاه اکسپو 2020 دبی و کمپین جالب ترین زمستان جهان نقش مهمی در حمایت از بخش گردشگری امارات و تقویت جایگاه آن در سطح جهانی ایفا کرده اند.

انتهای پیام

کد خبر: 8971

https://uaekiosk.com/node/8971

میانگین: 5 (2 votes)

افزودن دیدگاه جدید