ادغام املاک در دبی برای دریافت ویزای طلایی!

با اعلام سیستم اقامت امارات پیرامون دریافت ویزای طلایی در هنگام خرید ملک به ارزش کمتر از ۲ میلیون درهم، بسیاری از ساکنان دبی تشویق به سرمایه‌گذاری یا ادغام املاک خود برای رسیدن به نقطه عطف این مبلغ شده اند.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات، در آپریل ۲۰۲۲، سیستم اقامت امارات اعلام کرد که سرمایه‌گذاران املاک و مستغلات می‌توانند در هنگام خرید ملکی به ارزش کمتر از ۲ میلیون درهم، ویزای طلایی دریافت کنند.

این امر بسیاری از ساکنان دبی را تشویق به سرمایه‌گذاری یا ادغام املاک خود برای رسیدن به نقطه عطف ۲ میلیون درهم برای واجد شرایط بودن برای اقامت طولانی مدت کرده است.

مدیران صنعت املاک و مستغلات و سرمایه‌گذارانی که برای خرید ملک به ارزش ۲ میلیون درهم ویزای طلایی دریافت کردند، اذعان دارند که ویزای طلایی به مردم انگیزه خرید بیشتر می‌دهد و همچنین ابزاری عالی برای حفظ افراد در دبی پس از اکسپو ۲۰۲۰ است.

ویزا طلایی مانند یک گیلاس روی کیک است تا مردم را به خرید بیشتر تشویق کند. عمران فاروق، مدیرعامل سامانا دولوپرز گفت: "مردم قبلاً یک اتاق خواب می‌خریدند، و اکنون در تلاش هستند تا به مرز ۲ میلیون درهم دست پیدا کنند، تا واجد شرایط دریافت ویزای طلایی شوند."

وی گفت: "ما حدود ۳۵ تا ۴۰ درصد از مشتریان را دیدیم که دو ملک را ادغام کردند تا به نقطه عطف ۲ میلیون درهم برای دریافت ویزای طلایی برسند. وقتی صحبت از خریداران اصلی املاک برای ویزای طلایی می‌شود، عمدتاً منظور اروپایی‌ها، آفریقایی‌ها و اتباع کشورهای مشترک المنافع (CIS) هستند."

این شرکت که یک سرویس یک مرحله‌ای را برای کمک به مشتریان در دریافت ویزای طلایی راه‌اندازی کرده است، به حدود ۸۰ مشتری برای دریافت ویزای طلایی کمک کرده است.

پاول، با ملیت نیجریه‌ای (که نامش بنا به درخواست او تغییر کرده) گفت که چندین ملک را از توسعه دهندگان مختلف در دبی خریداری کرده است که واجد شرایط دریافت ویزای طلایی شود.

یوان لی (نام او نیز بنا به درخواستش تغییر کرد)، شهروند چینی، دارای سه ملک در دبی است. دلیل اصلی او برای خرید ملک، گرفتن ویزای طلایی است. "من ۳-۴ میلیون درهم داشتم و می‌خواستم با سرمایه‌گذاری در ملک ویزای طلایی بگیرم." لی گفت: "یک واحد در مرکز شهر و دو واحد در نزدیکی باغ میراکل خریدم."

اخذ ویزای طلایی از طریق سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات:

- خرید ملک به ارزش ۲ میلیون درهم یا بیشتر

- ادغام یا ترکیب دارایی‌ها به ارزش ۲ میلیون درهم یا بیشتر

- در یک ملک خارج از طرح به ارزش حداقل ۲ میلیون درهم سرمایه گذاری کنید و اقساط بپردازید - به این ترتیب افراد مجبور نخواهند بود مبلغ یکجا را یکجا سرمایه‌گذاری کنند.

- از بانک‌های محلی وام بگیرید به شرطی که ارزش ملک حداقل ۲ میلیون درهم باشد.

- زوج‌های متاهلی که سرمایه‌گذاری مشترکی را در یک ملک ۲ میلیون درهمی انجام می‌دهند تا با معیارهای واجد شرایط بودن مطابقت داشته باشند.

این قوانین برای املاکی قابل اجراست که از توسعه‌دهندگان مورد تائید و دارای مجوز خریداری شده باشند.

عمران فاروق، مدیرعامل سامانا افزود که به طور کلی حرکت بخش املاک و مستغلات دبی بسیار خوب است و ویزای طلایی به ایجاد رکوردهای بیشتر در املاک و مستغلات در بازار کمک می‌کند.

علاوه بر این، مدیریت موفقیت‌آمیز بیماری همه‌گیر کووید-۱۹ نیز سرمایه گذاران را تشویق می‌کند تا دبی را به عنوان مقصد انتخاب کنند.

ایمن یوسف، نایب رئیس کلدول بنکر امارات، گفت که آنها تعداد زیادی سؤال از مشتریان در رابطه با خرید ملک برای دریافت ویزای طلایی دریافت می‌کنند. "ما پیش‌بینی می‌کنیم که ویزای طلایی یک محرک عالی برای سرمایه‌گذاران برای خرید ملک در امارات باشد. با گذشت زمان، شاهد سرمایه‌گذاری‌های بیشتر و بیشتری به همین دلیل خواهیم بود."

یوسف افزود که این قوانین به افراد اجازه می‌دهد تا دارایی‌ها را ادغام کنند تا واجد شرایط دریافت ویزای طلایی شوند. این امر مردم را تشویق به سرمایه‌گذاری در املاک بیشتری کرده است. به عنوان مثال، اگر قبلاً شخصی کمتر از یک میلیون ملک داشت، اکنون در حال بررسی خرید ملک اضافی برای جبران مابقی است.

وی افزود: "هندی‌ها، پاکستانی‌ها و عرب‌ها از جمله ملیت‌های برتر متقاضی ویزای طلایی هستند."

انتهای پیام

کد خبر: 9080

https://uaekiosk.com/node/9080

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید