تغییرات جدید ویزای طلایی برای توسعه‌دهندگان و سرمایه‌گذاران دبی در راه است

بر اساس آخرین اطلاعات، صدور ویزای طلایی برای سرمایه‌گذارانی که دارایی‌های با ارزش ۲ میلیون درهم و بیشتر در دبی دارند، از اکتبر پیش‌رو شروع می‌شود.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات، این به‌روزرسانی زمانی ارائه می‌شود که توسعه‌دهندگان با پروژه‌های پیش‌فروش بیشتر آماده می‌شوند و آنهایی که قیمت آن‌ها بیش از ۲ میلیون درهم است، با تضمین توسعه‌دهندگان ارائه می‌شوند به این ترتیب که سرمایه‌گذاران تمام کمک‌های لازم برای دریافت ویزای اقامت ۱۰ ساله را دریافت خواهند کرد.

رانجیت چاوان، مدیرعامل شرکت ناوتیلوس پروپرتیز، گفت: "ما درخواست ویزای ۱۰ ساله را با دپارتمان زمین دبی انجام دادیم و مطلع شدیم که شروع نشده است. به این ترتیب، آنها همچنان در حال صدور ویزای اقامت سه و پنج ساله هستند. (ویزاهای ۳ و ۵ ساله در درجه اول برای بازرگانان است و اجازه ورود چندگانه را در طول دوره می‌دهد.)

تغییر برنامه‌های راه‌اندازی

توسعه‌دهندگان، حداقل برخی از آنها، می‌توانند راه‌اندازی‌های جدید خود را یک یا دو هفته به تعویق بیاندازند، و بهتر است با تأیید رسمی صدور ویزای طلایی در خرید ملک، آن را زمان‌بندی کنند.

یک منبع از توسعه‌دهندگان گفت: "مصوب نهایی از سوی مقامات، بزرگترین تاریخ در بازار املاک محلی در سال جاری خواهد بود، و تحول بزرگی را به ارمغان می‌آورد. ما منتظر آن هستیم."

منابع بازار تایید می‌کنند که تقاضا برای ویزای طلایی متوقف شده است و این موضوع بر دور جدید خرید پیش‌فروش در هفته‌های آینده تاثیر خواهد داشت.

یک کارگزار املاک گفت: "مشتریانی هستند که فقط منتظر اعلام رسمی در مورد فرآیندهای مربوط به دریافت ویزا و مدت زمان طولانی هستند. علاقه خرید جدی از اروپا وجود دارد، همچنان که بازار دبی در تابستان شاهد آن بود."

فصل تابستان بازار املاک دبی

در واقع، داده‌های دپارتمان زمین دبی، تب داغ خرید در ماه‌های ژوئن تا آگوست را تأیید می‌کند، که حجم معاملات به بالاترین حد طی ۱۰ سال گذشته رسید.

باز هم تقاضای بالایی از طرف سرمایه‌گذارانی که امکان دریافت اقامت ۱۰ ساله را از طریق داشتن ملک در اینجا بررسی می‌کنند، وجود دارد. این ممکن است از طریق یک دارایی منفرد به ارزش ۲ میلیون درهم یا بیشتر باشد، و یا دارایی‌های متعددی که به مجموع ۲ میلیون درهم می‌رسد.

نماینده املاک گفت: "امارات قبلاً ویزای طلایی داشته است، اما آنچه که این بار ویژه است، سطح ۲ میلیون درهم به جای ۵ میلیون درهم یا ۱۰ میلیون درهم قبل از آن است.

آنها همچنین می‌توانند اسپانسر هر تعداد از افراد داخلی بشوند. همچنین صرف نظر از زمانی که در خارج از امارات سپری کنند، ویزا معتبر خواهد بود.

انتهای پیام

کد خبر: 9114

https://uaekiosk.com/node/9114

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید