معرفی مراکز تست ارزان قیمت پی‌سی‌آر در دبی؛ از مراکز رایگان تا آزمایش داخل خودرو

امارات اخیرا شاهد افزایش چشمگیری در تقاضا برای آزمایشات پی سی آر بوده است که بیشتر به دلیل نرخ بالای ابتلا به سویه اومیکرون و به دلیل بازگشت مردم به مدارس و کار پس از تعطیلات کریسمس است.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات (جامع‌ترین مجموعه رسانه‌ای فارسی زبانان امارات)، قیمت آزمایش پی سی آر در دبی مناسب است، اما مراکزی هم وجود دارند که این تست را به صورت رایگان و یا هزینه 50 درهمی انجام می دهند، همچنین مراکز تست خودرویی هم فعال می‌باشند. توجه داشته باشید که تعدادی از این مراکز ترافیک بالایی را گزارش می کنند، بنابراین مطمئن شوید که زمان خود را بر اساس آن برنامه ریزی کرده و برای تاخیر احتمالی در نتایج تست آماده باشید.

مرکز مدیریت EHS - رایگان

ساکنان واجد شرایط خاص می‌توانند آزمایش پی سی آر را به صورت رایگان در هر مرکز اداره خدمات سلامت امارات (EHS) دریافت کنند. قرارها فقط با رزرو انجام می شود و باید این کار را با استفاده از اپلیکیشن این مرکز انجام دهید، که همه مکان های مراکز EHS را به شما اعلام می کند.

مرکز غربالگری کرونای صحه - قیمت: 50 درهم

یکی از ارزان‌ترین تست‌های پی سی آر در دبی، آزمایشی است که در مرکز غربالگری صحه سیتی واک، دبی انجام می‌شود که قیمت آن فقط 50 درهم است. شهروندان اماراتی، ساکنان و شهروندان بالای 50 سال و زنان باردار می توانند با استفاده از اپلیکیشن صحه، وقت بگیرند. این مراکز از ساعت 10 صبح تا 8 شب باز است.

مدیریت کل اقامت و امور اتباع خارجی - قیمت: 80 درهم (فقط کارگران)

کارگرانی که نیاز به آزمایش پی سی آر دارند می توانند بدون رزرو وقت به اداره کل اقامت و امور خارجی در جفیلیه دبی مراجعه کنند. قیمت تست فقط برای کارگران 80 درهم است. فعالیت این اداره از ساعت 7 صبح تا 11 شب است.

برنامه ریزک - قیمت:99 درهم

این برنامههمه خدمات از زیبایی و سلامتی، لباسشویی تا تمیز کردن و موارد دیگر را در خانه ارائه می دهد. می توانید درخواست انجام آزمایش پی سی آر را در خانه بدهید و نتیجه معمولا در عرض 48 ساعت برمی‌گردد. یک کد ویژه برای کاربرانی که برای اولین بار آزمایش را انجام می دهد وجود دارد که هزینه آزمایش را که معمولا 165 درهم است به 99 درهم کاهش می دهد.

آزمایش های داخل خودرو منا - قیمت: 110 درهم

این نوع تست که در اختیار همگان قرار دارد 110 درهم هزینه دارد و در عرض 24 ساعت نتیجه اعلام می شود. آزمایشگاه‌های منا از ساعت 7 صبح تا نیمه‌شب در جاده سوقیم، دبی فعال هستند.

بیمارستان King’s Dubai Hills - قیمت: 150 درهم (داخل خودرو)

دو مرکز تست داخل خودرو در این بیمارستان وجود دارد یکی در دبی هیلز که 24 ساعته در هفت روز هفته باز است و یکی در پارک سرمایه گذاری دبی که از 9 صبح تا 9 شب فعال است. هزینه تست پی سی آر در این محل 150 درهم بوده و نتیجه طی 24 ساعت اعلام می شود.

بیمارستان آلمان سعودی - قیمت: 150 درهم (داخل خودرو)

این مرکز تست داخل خودرو 24 ساعت هرروز فعال بوده و هزینه تست پی سی آر در آن 150 درهم است و نتیجه طی 24 ساعت اعلام می شود.
تست های پی سی آر در اکثر مراکز در امارات از جمله بیمارستان های خصوصی حدود 150 درهم هستند.

انتهای پیام

کد خبر: 8926

https://uaekiosk.com/node/8926

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید