اعلام نخستین وام زمین در امارات با افزایش تقاضا برای مالکیت زمین

بر اساس اعلام بانک اسلامی ابوظبی (ADIB)، اولین پیشنهاد مالی این بانک راه‌اندازی شد که این طرح مشتریان را قادر می سازد تا یک قطعه زمین را برای سرمایه‌گذاری یا تحقق اهداف مالکیت خانه خود خریداری کنند.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات، این پیشنهاد که هم برای ساکنین و هم برای افراد غیرمقیم در دسترس است، به خریداران اجازه می‌دهد تا ملک خریداری کنند یا پرداخت‌های واگذاری زمین را برای مالکیت زمین‌های مسکونی آزاد در جوامع مسکونی معروف انجام دهند.

پیشنهاد جدید در پاسخ به "علاقه فزاینده" به خرید زمین در بین اتباع و ساکنان به طور یکسان ارائه می‌شود.

با افزایش قیمت ملک و زمین در امارات از سال گذشته، مردم به طور فزاینده‌ای به دنبال خرید زمین به عنوان دارایی یا راهی برای ساختن ملک خود هستند.

خریداران می‌توانند با چشم پوشی از هزینه‌های تسویه زودهنگام تا ۳۰ درصد از منابع مالی معوق هر سال، انتظار تامین مالی تا ۶۰ درصد از ارزش قطعه زمین را داشته باشند.

سامح عوض‌الله، سرپرست بانکداری خرده‌فروشی جهانی، گفت: "در طول سال‌ها، بانک اسلامی ابوظبی پیشنهادهای مالی نوآورانه‌ای را معرفی کرده که با استقبال خوبی از سوی مشتریان ما مواجه شده است. با بیش از یک میلیون مشتری که بانکداری را با ما تجربه می‌کنند، توانسته‌ایم از بینش مشتریان خود برای ارائه پیشنهادهای جدید استفاده کنیم که همچنان از مشتریان ما حمایت می‌کند. با افزایش قابل توجه درخواست مردم در مورد خرید ملک یا خرید زمین خود در سراسر امارات، ما تصمیم گرفتیم محصولی را طراحی کنیم که به ساکنان و اتباع امارات اجازه می‌دهد تا برای خود زمین تامین کنند."

وام زمین بانک اسلامی ابوظبی، در حال حاضر برای توسعه‌های منتخب از جمله الدار پروپرتیز و اعمار پروپرتیز در دسترس است و دارای نرخ‌های سود کم جذاب می‌باشد.

انتهای پیام

کد خبر: 9088

https://uaekiosk.com/node/9088

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید