بستن باند شمالی فرودگاه دبی به مدت ۴۵ روز؛ قبل از سفر جزئیات پرواز را چک کنید

باند شمالی فرودگاه بین‌المللی دبی به مدت 45 روز بین 9 می تا 22 ژوئن بسته خواهد شد تا روی آن کارهای نوسازی کلی انجام شود و از ایمنی و کارایی آن اطمینان حاصل شود.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات، بر اساس اعلام مقامات دبی، اخیراً اعلام شده که در نتیجه این اقدام، چندین پرواز به فرودگاه‌های جایگزین تغییر مسیر داده خواهند شد.

عملیات برنامه‌ریزی شده برای تعمیرات فرودگاه بین‌المللی دبی بیش از 1000 پرواز در هفته را به ترمینال‌های دیگر در فرودگاه بین‌المللی دبی، فرودگاه بین‌المللی آل مکتوم و همچنین فرودگاه شارجه هدایت می‌کند.

به مسافرانی که قصد پرواز به یا از دبی را در طول تعطیلات دارند، توصیه می‌شود قبل از شروع سفر، جزئیات پرواز خود و همچنین فرودگاه‌های خروج و ورود خود را با شرکت هواپیمایی چک کنند.

در اینجا لیستی از برخی از مقصدهایی که پروازها به /از آنها تحت تأثیر قرار می‌گیرند آورده شده است:

Addis Ababa, Ahmedabadm Alexandriam AlUla, Bahrain, Chattogram. Chennai. Delhi, Dammam, Dhaka, Doha, Entebbe, Faisalabad, Gassim, Ha'il, Hyderabad, Istanbul (SAW), Jeddah, Karachi, Kathmandu, Khartoum, Kochi, Kolkata, Kozhikode, Kuwait, Lucknow, Madinah, Mashhad, Multan, Mumbai, Muscat, Najaf, Riyadh, Salalah, Sialkot, Tabuk, Taif, Yanbu

مسافران فلای دبی که از فرودگاه بین‌المللی دبی سفر می‌کنند می‌توانند از پارکینگ رایگان در فرودگاه استفاده کنند. علاوه بر این، اداره راه و ترابری (RTA) سرویس اتوبوس رایگان بین تمام پایانه‌های فرودگاه بین‌المللی دبی و فرودگاه بین‌المللی آل مکتوم در هر 30 دقیقه فراهم می‌کند.

پل گریفیتس، مدیرعامل فرودگاه‌های دبی، طی مصاحبه‌ای با خلیج تایمز گفت: بازسازی باند فرودگاه عمداً بعد از عید و قبل از تعطیلات تابستانی زمان‌بندی شده است. در این دوره حجم ترافیک کمی کمتر از زمان‌های دیگر سال است. ما این زمان را در تقویم بسیار با دقت انتخاب کردیم.

انتهای پیام

کد خبر: 9053

https://uaekiosk.com/node/9053

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید