استخدام اپل برای چندین پست در دبی و ابوظبی

مشاغل جدید که در وب‌سایت اپل آگهی شده است در دبی و ابوظبی قرار دارند. داوطلبان علاقه‌مند به این مشاغل می‌توانند از طریق بخش مشاغل اپل اقدام کنند. چند زبانه بودن یک مزیت اضافه برای همه این مشاغل است.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات، اپل، غول فناوری ایالات متحده برای پست‌های خرده فروشی، شرکتی و فروش و توسعه تجارت خود در امارات استخدام می‌کند.

این سازنده آیفون برای چندین شغل از جمله Business Pro، Operations Expert، Specialist، Genius، Creative، Business Expert، Technical Specialist، Expert، Finance Business Partner و Strategy Analyst آگهی استخدام داده است.

مشاغل جدید که در وب‌سایت آن آگهی شده است در دبی و ابوظبی قرار دارند. داوطلبان علاقه‌مند به این مشاغل می‌توانند از طریق بخش مشاغل اپل اقدام کنند. چند زبانه بودن یک مزیت اضافه برای همه این مشاغل است.

در زیر لیست مشاغل و شرایط مورد نیاز آمده است:

متخصص کسب و کار (Business Pro):
متقاضی باید حداقل 3 تا 5 سال سابقه موفقیت‌آمیز و عملکرد بالا در فروش فناوری و/یا راه‌حل‌های تجاری یا معادل آن داشته باشد. تخصص پیشرفته و ثابت شده در زمینه تحرک و تحول کسب و کار با دانش عمومی صنایع کلیدی اس.ام.بی (SMB)، روندهای فناوری، چالش‌ها و صنایع نیز مورد نیاز است.

کارشناس عملیات (Operation Experts):
توانایی انتقال سریع و انجام وظایف حل مسئله، حتی در شرایط ناپایدار، مهارت‌های رهبری، چه هدایت کردن با نمونه یا مربیگری یک گروه؛ مهارت‌های سازمانی قوی، ارزیابی سریع هر موقعیت برای این پست مورد نیاز است

متخصص (Specialist):
علاقه شدید به فناوری، به ویژه محصولات اپل، و سرعت در یادگیری محصولات جدید و ویژگی‌های آنها. توانایی ارائه تجربیات عالی به مشتری در هر محیطی، مهارت‌های ارتباطی قوی برای برخورد با گروه‌های کوچک و همچنین با مشتریان فردی.

نابغه (Genius):
مهارت‌های قوی فردی و مهارت در حل مسئله، توانایی حفظ خونسردی مشتری در حین عیب‌یابی و حل مسائل فنی. توانایی پایبندی به برنامه قرار ملاقات مشتری.

خلاق (Creative):
توانایی آموزش به گروه‌های کوچک و مدیریت چندین مشتری به طور همزمان. سرسختی برای کار با نیروهای جدید تا زمانی که واقعاً مستقل شوند و بتوانند به تنهایی کار را انجام دهند. قادر به فروش و همچنین آموزش و کمک به اعضای تیم در صورت نیاز.

کارشناس کسب‌وکار (Business Expert):
آگاهی از نحوه استفاده کسب‌وکارها از فناوری و راه‌حل‌های اپل برای آنها. راحتی با استفاده از تلفن برای تعامل با مشتریان و موقعیت‌یابی راه‌حل‌های تجاری؛ و توانایی تسهیل تجربیات تجاری از طریق جلسات توجیهی، کارگاه‌ها و رویدادها در فروشگاه.

متخصص فنی (Technical Specialist):
توانایی ارزیابی نیازهای پشتیبانی مشتریان هنگام ورود، سپس ارائه راه‌حل یا ارجاع آنها به سایر اعضای تیم. انعطاف‌پذیری برای چرخش منظم از طریق تخصص‌های فنی و مجموعه مهارت‌های مختلف؛ توانایی به روز نگه داشتن تخصص خود همراه با تکامل محصولات‌.

کارشناس(Expert):
مهارت ثابت شده در فناوری، به ویژه محصولات اپل، و توانایی یادگیری سریع در مورد محصولات جدید. تجربه ثابت شده در فروش و راه‌حل‌های فناوری، و همچنین در مشتری‌مداری؛ و توانایی ارائه مداوم تجربیات عالی به مشتری.

شریک تجاری مالی برای آفریقا (Finance Business Partner for Africa):
توانایی ایجاد روابط قوی در تمام سطوح سازمان، و کار متقابل. توانایی تعیین اولویت‌ها، تمرکز بر موارد مهم، ساده‌سازی داستان پیرامون موضوعات پیچیده، بیان شفاف موضوعات تجاری/تجاری/مالی. داوطلب باید دارای مدرک ام.بی.ای (MBA)، ترجیحا با سابقه حسابداری باشد. این شغل در دبی واقع شده است.

تحلیلگر استراتژی (Strategy Analyst):
متقاضی باید دارای شرایط زیر باشد. تجربه ثابت شده در مدیریت پایگاه مشتری، سی.آر.ام (CRM)، سی.وی.ام (CVM)؛ دارای مهارت‌های بین فردی همراه با توانایی بیان یک چشم انداز الهام بخش در سطح سی.اکس.او (CxO). تجربه کار با مشتریان عمده و بزرگ؛ تجربه در تحلیل سی.آر.ام و سی.وی.ام؛ برنامه‌ریزی و تجزیه و تحلیل آزمایش‌های ای.بی (AB). اشتیاق شدید به داده‌ها و تجزیه و تحلیل‌های پیش بینی.

انتهای پیام

کد خبر: 9044

https://uaekiosk.com/node/9044

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید