تکنولوژی چگونه به درآمد بیشتر تاکسی‌ها در دبی کمک می‌کند؟

مدیرعامل شرکت تاکسی دبی، گفت: شرکت تاکسی دبی از فناوری های عصر جدید همچون هوش مصنوعی و بیگ دیتا برای کاهش شکایات مشتریان و همچنین راهنمایی رانندگان برای کمک به بهبود درآمد خود استفاده می کند.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات (جامع‌ترین مجموعه رسانه‌ای فارسی زبانان امارات)، منصور الفلاسی، مدیر عامل شرکت تاکسی دبی، در حالی که در دومین روز از چهارمین دوره کنگره و نمایشگاه حمل و نقل منا 2022 در مرکز تجارت جهانی دبی صحبت می کرد، گفت: این شرکت همچنین در تلاش است تا تجربه افراد معلول از این خدمات را نیز بهبود بخشد.

ما سال گذشته شروع به استفاده از داده‌ها کردیم تا رانندگان کم درآمد خود را به سمت رانندگان فعال تغییر دهیم تا به آنها کمک کنیم درآمد بیشتری کسب کنند. الفلاسی روز دوشنبه در حاشیه این رویداد سه روزه گفت:" ما رانندگان خود را از مناطق کم تراکم به مناطق پرتراکم منتقل می کنیم.

ما به رانندگان به جای پرسه زدن در اطراف، کمک می کنیم تا با استفاده از داده ها، برخی از کیلومترها، در سوخت و آلاینده های ناشی از خودروها صرفه جویی کنند. ما همچنین به آنها کمک می کنیم، به ویژه رانندگانی که تازه وارد شهر شده اند، تا آنها را راهنمایی کنیم که کجا به دنبال کسب و کار باشند و به مشتریان خدمات بهتری ارائه دهند."

ما مطالعاتی را بر اساس داده‌هایی که در مورد شکایات مشتریان دریافت می‌کنیم انجام می‌دهیم تا تجربه آنها را افزایش دهیم و شکایات را کاهش دهیم. این به ما کمک می کند تا از ارائه خدمات خوب به مشتریان اطمینان حاصل کنیم. بنابراین این فقط به نفع رانندگان نیست، بلکه به جنبه‌های دیگری مانند بهبود تجربه مشتری و انجام اقدامات اصلاحی نیز توجه دارد.

علاوه بر این، تاکسی دبی خدمات حمل و نقل کالا و میوه را ارائه می دهد و همچنین تاکسی های خودران را در سال آینده راه اندازی خواهد کرد. موسی الرئیسی، مدیر راهبرد و راهبری فناوری، اداره راه و ترابری، گفت: "فناوری های پیشرفته به کار رفته در مرکز فرماندهی و کنترل به نظارت بر رفتار رانندگان و کاهش خواب آلودگی و حواس پرتی در بین رانندگان کمک می کند.

ما همچنین از داده ها برای پیش بینی تقاضای تاکسی استفاده می کنیم. پیش از این، ما به روش‌های سنتی وابسته بودیم، اما اکنون حجم عظیمی از داده‌ها توسط تاکسی‌ها تولید می‌شود، بنابراین می‌توانیم به راحتی تقاضا برای تاکسی‌ها را پیش‌بینی کنیم."

این سازمان همچنین از داده ها و هوش مصنوعی برای مدیریت فاصله اجتماعی در اتوبوس ها و تشخیص ماسک در تاکسی ها برای غلبه بر پاندمی استفاده می کند.

انتهای پیام

کد خبر: 8989

https://uaekiosk.com/node/8989

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید