بنیانگذار تلگرام دارای تابعیت امارات است

مجله آمریکایی «فوربس» در گزارشی اعلام کرد که پاول دورف، بنیانگذار «تلگرام» که از سال 2017 در دبی زندگی می‌کند، در فوریه 2021، تابعیت کشور امارات را دریافت کرده است و برای سفرهایش از پاسپورت‌های اماراتی و فرانسوی خود استفاده می‌کند.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات، مجله آمریکایی «فوربس» در گزارشی از اعطای شهروندی امارات متحده عربی به پاول دورف، بنیانگذار «تلگرام» خبر داد.

در گزارش فوربس آمده است که پاول دورف، بنیانگذار «تلگرام»، که از سال 2017 در دبی زندگی می‌کند، در فوریه 2021، تابعیت کشور امارات را دریافت کرده است.

«فوربس» به نقل از دو منبع نزدیک به میلیاردر روسی اعلام کرد که این چهارمین شهروندی است که او دریافت کرده است.

بدین ترتیب، دورف دارای چهار تابعیت است که عبارتند از روسی، فرانسوی و اماراتی، در کنار شهروندی کشور «سنت کیتس و نویس» که در دریای کارائیب واقع شده است.

منبع نزدیک به دورف گفت: «او در فوریه 2021 ، تابعیت اماراتی را دریافت کرد» و افزود: «دورف برای سفر و سفرهای کاری از پاسپورت اماراتی و فرانسوی خود استفاده می‌کند».

این منبع توضیح داد که گذرنامه «سنت کیتس و نویس» دورف تنها در سال‌های اول پس از مهاجرت او از روسیه مورد استفاده بود.

این منبع با بیان این که دورف به روسیه سفر نکرده و هشت سال است که هیچ دارایی در این کشور ندارد و همچنین «تلگرام» در روسیه، دفتر و کارمندی ندارد، افزود که تعداد کاربران تلگرام در روسیه، از هشت درصد فراتر نمی‌رود و تاریخ اعتبار گذرنامه روسی دوروف نیز منقضی شده است.

انتهای پیام

کد خبر: 9047

https://uaekiosk.com/node/9047

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید