رتبه برتر امارات در رده‌بندی جهانی برای مهارت‌های تجاری

امارات در یک سال گذشته در رتبه‌بندی جهانی کورسرا برای مهارت‌های تجاری صعود داشته است، بنابراین رهبران آموزش باید بر رفع شکاف‌ها در فناوری و مهارت‌های علمی تمرکز کنند، که این یک ضرورت استراتژیک برای تسریع تحول دیجیتال است.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات، گزارش مهارت‌های جهانی شرکت آموزش آنلاین ایالات متحده بیش از ۱۰۰ میلیون شرکت کننده را در بیش از ۱۰۰ کشور در طی ۱۲ ماه ارزیابی کرد.

امارات سال گذشته از جایگاه دوم صعود کرد و در چندین زمینه مانند رهبری و مدیریت، استراتژی و عملیات، ارتباطات، منابع انسانی و کارآفرینی امتیاز بالایی را کسب کرد.

نقاط قوت در این حوزه‌ها توانایی آنها را در استفاده از فرصت‌ها و مقابله با چالش‌ها و به نوبه خود کمک به توسعه اقتصادی کشور نشان داد.

آنتونی تاترسال، معاون ایمیا(EMEA) در کورسرا تاکید کرد: "امارات برای دوران پس از نفت با اقتصاد متنوع‌تر و با مهارت‌های بالا آماده شده است."

"با سطوح مهارت تجاری در امارات که برای دومین سال متوالی در منطقه پیشتاز است. با وجود این، رهبران آموزش باید بر رفع شکاف‌ها در فناوری و مهارت‌های علمی تمرکز کنند، که این یک ضرورت استراتژیک برای تسریع تحول دیجیتال است."

انتهای پیام

کد خبر: 9079

https://uaekiosk.com/node/9079

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید