برپایی نمایشگاه اختصاصی لویی ویتون در دبی

نمایشگاه اختصاصی محصولات برند لویی ویتون در فضایی معلق روی آب، روبروی مرکز خرید دبی بازگشایی شده است و تا هفتم مارس میزبان عموم بازدیدکنندگان است.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات (جامع‌ترین مجموعه رسانه‌ای فارسی زبانان امارات)، این سومین نمایشگاه برند لویی ویتون (LV) است که پس از اولین نمایش در ووهان چین در سال 2020 و دومین نمایشگاه در هانگژو در سال 2021 برگزار می‌شود. این نمایشگاه اشیاء آرشیو مزون را با آثار اخیر در هم می آمیزد و به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا در دنیای لوئی ویتون جستجو کنند.

بازدیدکنندگان با پرتره ای از لویی ویتون جوان که توسط هنرمند رفیک آنادول با استفاده از هوش مصنوعی طراحی شده است، روبرو می شوند. سپس ویترینی از لباس‌های آماده مردانه و زنانه را می‌بینند، که با یک لباس چند رنگ راسته و چکمه‌های بالشتی مربعی توسط Nicolas Ghesquiere برای مجموعه پاییز و زمستان 2021 لویی ویتون نمایش داده می‌شود. این قطعه با همکاری خانه طراحی مشهور ایتالیایی Fornasetti ساخته شده است و به زیبایی شناسی سفر در زمان Ghesquiere اشاره می کند.

با الهام از پتوهایی که شرکت‌های حمل‌ونقل برای محافظت از مبلمان استفاده می‌کنند، یک کت و شلوار نقره‌ای بافت‌دار در نمد مونوگرام ارتقا یافته از مجموعه لباس‌های مردانه پاییز/زمستان 2021 یادآور نبوغ ویرجیل آبلو فقید و همچنین تلاش‌های پایداری مزون است.

در همین حال، یک ژاکت بافتنی، شلوارک همسان و شال پشمی دو رو توسط کیم جونز برای بهار/تابستان 2012، در پارچه‌ای با الهام از نقوش ماسایی، بیانیه‌ای رنگارنگ و چندفرهنگی را ایجاد می‌کند.

یکی از نکات برجسته این بخش از نمایشگاه، لباسی از چارلز فردریک ورث است که قدمت آن به سال 1893 بازمی‌گردد. این لباس از ابریشمی براده‌شده با پارچه‌های توری مشکی و روکش ابریشمی ساخته شده است و در کنار آن کیف مسافرتی قدیمی LV ارائه می‌شود.

این لباس با مجموعه ای از شناخته‌شده‌ترین کیف‌های لویی ویتون، از Steamer و Speedy گرفته تا Noe و Twist، در کنار پس‌زمینه‌ای از تصاویر مشهورترین طرفداران این برند، از جمله آلیشیا ویکاندر، جولیان مور، اما استون و  رجینا کینگ نمایش داده می‌شود.

کیف هواپیمای Virgil Abloh از مجموعه پاییز/زمستان 2021-2022 و یک کیف Keepall شفاف ساخته شده از PVC وجود دارد که در کنار یک کیف مسافرتی Excelski از سال 1923 قرار دارد که به طور هوشمندانه ای توسط Georges Vuitton طراحی شده است تا به قفسه چمدان خودرو متصل شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

کد خبر: 8978

https://uaekiosk.com/node/8978

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید