حمایت 20 میلیون درهمی موسسه خیریه محمد بن راشد از کمپین یک میلیارد وعده غذایی

ابتکار خیریه توزیع یک میلیارد وعده غذایی که از ماه مبارک رمضان سال گذشته وارد اجرا شده است، اولین کمک مالی بزرگ خود را دریافت کرد. مؤسسه بشردوستانه و خیریه محمد بن راشد آل مکتوم 20 میلیون درهم به این کمپین کمک کرده است تا هدف حمایت غذایی از محرومان در 50 کشور جهان محقق شود.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات، برنامه خیریه یک میلیارد غذا، که به مناسبت ماه رمضان برگزار می‌شود، اولین کمک مالی بزرگ خود را دریافت کرد. مؤسسه بشردوستانه و خیریه محمد بن راشد آل مکتوم (MBRCH) 20 میلیون درهم به این هدف هزینه کرده است، که بزرگترین کمپین منطقه برای ارائه حمایت غذایی از محرومان در 50 کشور در سراسر جهان است.

ابتکار یک میلیارد وعده غذایی با هدف ارائه یک شبکه ایمنی غذایی برای گرسنگان و کسانی که از مشکلات تغذیه رنج می‌برند است. این شامل گروه‌های آسیب‌پذیر در سراسر جهان، مانند کودکان، پناهندگان و قربانیان بحران‌ها و بلایای طبیعی می‌شود.

ابراهیم بوملحه، مشاور حاکم دبی در امور فرهنگی و بشردوستانه و نایب رئیس هیئت امنای MBRCH، گفت: "ابتکار یک میلیارد وعده غذایی، گسترش کمپین 100 میلیون وعده غذایی است که در رمضان 2021 راه اندازی شد. در آن زمان، 220 میلیون وعده غذایی را با موفقیت در 47 کشور با مشارکت تیم‌ها و خدمه MBRCH توزیع کرد، که این دو برابر هدف اولیه بود".

این طرح حمایت خود را در قالب کوپن‌های هوشمند فوری ارائه می‌کند که به افراد امکان می‌دهد از آن‌ها در مراکز تأیید شده یا بسته‌های غذایی حاوی مواد اولیه برای پخت غذا در جوامع آسیب‌پذیر و کم‌درآمد استفاده کنند.

انتهای پیام

کد خبر: 9034

https://uaekiosk.com/node/9034

میانگین: 5 (1 رای دادن)

دیدگاه‌ها

(بدون موضوع)
با سلام واقعا از کار خیرتون ممنونم واز شما خیرین محترم خواهش،میکنم اگر یک در صد هم راهی وجود داره تا کمکم کنین خواهش میکنم کمک کنین ... ممنون
(بدون موضوع)
سلام علیکم ورحمته الله و برکاته اناکنت مریض قلبی طعبتی سدید الله حلیک طول عمرک آنا مع ۵اولاد ۳بنت مجنون ۲ولد کنت تدخین مواد مخدر زوجی من زمان مات نحن مع عندی بیت دمغ عندی مصاریف انا اکبر مسکین فی العالم الله حلیک طول عمرک اشان خاطر الله سوی مساعده اکبر مسکین فی العالم جزاک الله الخیر من الله التوفیق آنا من الایران

افزودن دیدگاه جدید