آشپز هندی برنده 10میلیون درهم در قرعه کشی محظوظ امارات شد

راما، اهل راجستان هند که هم‌اکنون با حقوق ماهیانه سه هزار درهم در دبی آشپزی می‌کند، در قرعه کشی محظوظ امارات، برنده 10 میلیون درهم (2.7 میلیون دلار) شد.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات، راما، اهل راجستان، اولین مولتی میلیونر از قرعه کشی هفتگی امسال امارات است. وی گفت که این پول برای آینده ای بهتر برای پنج فرزند و همسرش که همگی در هند زندگی می کنند،  خرج خواهد شد.

این مرد 47 ساله که ترجیح داد نام خانوادگی خود را فاش نکند، 12 سال است که در دبی زندگی می کند. او برای چندین خانواده آشپزی می کند و در یک خانه مشترک زندگی می کند.

او می‌گوید: از محظوظ با من تماس تلفنی برقرار کردند و گفتند 10 میلیون درهم برنده شده ام. من فقط نمی توانستم آن را باور کنم. بلافاصله دویدم و به همسایه هایم گفتم و به خانواده ام زنگ زدم. در ابتدا آنها من را باور نکردند. حتی مادر و پدرم در هند هنوز فکر می کنند که این یک شوخی بوده است.

جایزه محظوظ

گفتنی است؛ قرعه کشی محظوظ هر هفته شنبه ها انجام می شود و قیمت ورودی برای هر بازی 35 درهم است. کسانی که با شش عدد مطابقت دارند، یک جایزه نقدی حداقل 50 میلیون درهمی را برنده می‌شوند.

برندگانی که با پنج عدد مطابقت دارند می‌توانند سهمی معادل یک میلیون درهم ادعا کنند که ممکن است بسته به تعداد بازیکنان افزایش یابد، در حالی که آنهایی که با چهار عدد مطابقت دارند، یک جایزه نقدی 1000 درهم دریافت می‌کنند. بازیکنانی که با سه عدد مطابقت دارند 35 درهم یا یک بازی رایگان دریافت می کنند.

انتهای پیام

کد خبر: 9005

https://uaekiosk.com/node/9005

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید