امکان بهره‌مندی از تخفیف‌های 90 درصدی در جشنواره فروش 12 ساعته دبی

در تاریخ 26 دسامبر طی جشنواره‌ 12 ساعته‌ فروش (از 10 صبح تا 10 شب) در مراکز خرید ماجد الفطیم، خریداران می‌تواند از تخفیف‌های 25 تا 90 درصدی محصولات بیش از 100 برند واقع در امارات مال، سیتی سنتر مردف، سیتی سنتر دیره، سیتی سنتر معیصم، سیتی سنتر الشندغه، و مای سیتی سنتر البرشا بهره‌مند شوند.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات (جامع‌ترین مجموعه رسانه‌ای فارسی زبانان امارات)، فروش انحصاری 12 ساعته در 26 دسامبر در مراکز خرید ماجد الفطیم برگزار می شود و تخفیف 90 درصدی را برای خریداران به ارمغان می آورد.

خریداران می‌تواند از تخفیف‌های 25 تا 90 درصدی بیش از 100 برند شرکت‌کننده واقع در امارات مال، سیتی سنتر مردف، سیتی سنتر دیره، سیتی سنتر معیصم، سیتی سنتر الشندغه، و مای سیتی سنتر البرشا از 10 صبح تا 10 شب برخوردار شوند.

علاوه بر فروش گسترده در طیف گسترده ای از برندهای برتر - از جمله Bath & Body Works، BALMAIN، Better Life، Crate & Barrel، Jacky's Electronics، Giordano، Lululemon THAT ، خریداران می توانند از مجموعه ای از سرگرمی زنده مناسب خانواده و انبوهی از جوایز ارزشمند لذت ببرند.

شهروندان، ساکنین و گردشگران دبی می توانند در حین خرید، برنده جوایز بزرگی شوند. با صرف 300 درهم یا بیشتر، خریداران می‌توانند رسیدهای خود را در برنامه SHARE اسکن کنند تا شانس برنده شدن یک میلیون امتیاز SHARE و تبدیل شدن به میلیونر این جشنواره را داشته باشند.

هم اکنون برنامه SHARE را از گوگل پلی و اپل استور دانلود کنید. همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، به وبسایت www.mydsf.ae مراجعه کنید.

انتهای پیام

کد خبر: 8902

https://uaekiosk.com/node/8902

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید