افزایش ۲۷ درصدی اجاره‌بهای ویلا در دبی

میانگین اجاره آپارتمان‌ها و ویلاها در دبی همچنان روند افزایشی را دنبال می کند، به طوری که در سال ۲۰۲۲، متوسط اجاره‌بها ۲۶.۹٪ افزایش یافت. در این مدت میانگین اجاره آپارتمان و ویلا به ترتیب ۲۷.۱٪ و ۲۴.۹٪ افزایش داشته است.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات،  با گزارشی که میانگین اجاره آپارتمان سالانه ۹۵.۱۶۸ درهم و اجاره ویلاها ۲۸۲.۱۵۰ درهم تا دسامبر ۲۰۲۲ تعیین شده است.

در سال ۲۰۲۲، متوسط اجاره‌بها ۲۶.۹٪ افزایش یافت. در این مدت میانگین اجاره آپارتمان و ویلا به ترتیب ۲۷.۱٪ و ۲۴.۹٪ افزایش داشته است.

پالم جمیرا بالاترین میانگین سالانه اجاره آپارتمان و ویلا را به ثبت رساند که به ترتیب به میانگین ۲۴۸.۴۵۲ درهم و ۱.۰۱۶.۹۵۶ درهم در سال رسید.

مقرون‌به‌صرفه‌ترین اجاره آپارتمان در دبی را می‌توان در اینترنشنال سیتی با میانگین ۲۹.۹۱۵ درهم در سال یافت. در دیره، متوسط اجاره ویلا ۱۱۴.۱۷۵ درهم است.

معاملات در سال ۲۰۲۲ به بالاترین حد خود رسید

حجم کل معاملات در دبی در دسامبر ۲۰۲۲ به ۸۶۶۲ رسید که رشد ۶۳ درصدی نسبت به سال قبل را نشان می‌دهد. این ارقام با افزایش ۹۲.۵ درصدی در فروش خارج از برنامه (پیش فروش) و جهش ۳۵.۴ درصدی در فروش‌های ثانویه حمایت شده است.

در کل سال، رکورد ۹۰.۸۸۱ تراکنش مسکونی در سال ۲۰۲۲ ثبت شده است که از رکورد تاریخی ۸۱.۱۸۲ از سال ۲۰۰۹ فراتر رفته است.

میانگین قیمت ملک در سال منتهی به دسامبر ۲۰۲۲ به میزان ۹.۵٪ افزایش یافت، که شامل میانگین نرخ آپارتمان ۹٪ و نرخ ویلا ۱۲.۸٪ افزایش بود.

از دسامبر ۲۰۲۲، میانگین قیمت آپارتمان در دبی به ۱۱۶۸ درهم در هر فوت مربع و ویلاها به ۱۳۸۵ درهم رسید.

در سال آینده، CBRE انتظار دارد که میانگین نرخ رشد قیمت و اجاره همچنان مثبت بماند. با این حال، ما انتظار داریم که نرخ‌های رشد متوسط باشد، و در برخی از جوامع نوپا با افزایش عرضه شدید، کاهش یابد.

انتهای پیام

کد خبر: 9145

https://uaekiosk.com/node/9145

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید