صرافی‌های ایرانی در دبی

صرافی‌های ایرانی دارای مجوز در دبی در کنار سایر صرافی های بین المللی و اماراتی، نسبت به مبادلات و حواله‌های ارزی و همچنین مبادلات ارزهای دیجیتال اقدام می‌کنند.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات (جامع‌ترین مجموعه رسانه‌ای فارسی زبانان امارات)، از سال‌های گذشته تا به امروز، نزدیکی شهرهای جنوبی ایران به کشور امارات و شهر دبی سبب شده است تا روابط تجاری با این شهر برقرار بوده و تجار ایرانی زیادی جهت انجام مراودات تجاری در این شهر مستقر و نسبت به سرمایه گذاری در دبی اقدام کنند و طبیعتا برای انجام مراودات مالی با صرافی های حاضر در امارات در ارتباط باشند.

در همین حال تعدادی از صرافی‌های ایرانی هم که به سبب مسائل و مشکلات زیاد ناشی از تحریم‌ها، ترجیح داده اند در دبی مستقر شوند، با تجار ساکن در دبی در ارتباط هستند.

بسیاری از مسافران ایرانی هم که کارت های بین المللی در اختیار ندارند، زمان سفر به خارج از کشور مجبور به همراه داشتن پول نقد هستند و گاها در صورت نیاز به پول بیشتراز صرافی ها برای انتقال و مبادله وجه استفاده می‌کنند.

بر این اساس وجود صرافی‌های ایرانی در دبی سبب شده تا خدمات بسیاری مانند دریافت و انتقال حواله ارزی و همچنین انجام خدمات ارزی نسبت به گذشته تا حد زیادی راحت‌تر انجام شود، همین امر نیز سبب رفاه حال ایرانی‌های مسافر در دبی شده تا با خیال آسوده بتوانند پول خود را به هر ارزی که بخواهند تبدیل نمایند.

شما می‌توانید به راحتی در صرافی‌های ایرانی در دبی به هر میزانی که بخواهید اقدام به دریافت یا انتقال ارز یا درهم نمایید و محدودیتی در این زمینه وجود نخواهد داشت. همچنین برخی از این صرافی ها نیز خدمات ارزهای دیجیتال را ارائه می‌دهند.

شرایط اخذ مجوز صرافی‌ در دبی

افرادی که به دنبال اخذ مجوز برای صرافی در دبی هستند باید از طریق بانک مرکزی این کشور اقدام نمایند. در ابتدا لازم است تا افراد حقیقی یا حقوقی متقاضی، برنامه‌های خود را اعلام نموده و سپس در فرم‌های مخصوص تمام شرایط و مشخصات و تجارب را ذکر نمایند که پس از بررسی، نتیجه به فرد متقاضی اعلام می‌شود. در صورت پذیرفته شدن، متقاضی موظف است ضمانت‌نامه بانکی برابر 100 درصد میزان سرمایه اعلامی را ارائه دهد.

شرایط اخذ مجوز صرافی‌ در دبی می‌توان به صورت اجمالی به موارد زیر اشاره نمود:

  • افراد متقاضی باید اماراتی باشند.
  • دارای سلامت روحی و جسمی بوده و حداقل 21 سال سن داشته باشند.
  • فرد حقیقی دارای مجوز نمی‌تواند به صورت هم‌زمان موقعیت مشابهی را در موسسه دیگری در اختیار داشته باشد.
  • در مورد شرکت ها: کمک ملی به سرمایه شرکت متقاضی باید کمتر از 60% کل سرمایه پرداختی باشد.

نکته: تحت هیچ شرایطی امکان انتقال پروانه صرافی‌ها به فرد دیگری وجود ندارد.

صرافی های ایرانی در دبی

 

صرافی‌های ارز دیجیتال در دبی

صرافی‌های ایرانی در دبی که اقدام به مبادلات ارز دیجیتال می‌کنند فراوان‌اند. همان طور که می‌دانید صنعت بلاک چین یا ارزهای دیجیتال چندی است که تمام جهان را فرا گرفته و به همین سبب نیز افرادی از تمام نقاط دنیا در این فضا در حال تجارت هستند. این موضوع به گونه‌ای است که معمولاً دولت‌ها روی این عرصه نمی‌توانند هیچ گونه مداخله‌ای داشته باشند و به همین سبب نیز مردم به سادگی در این عرصه شروع به فعالیت و تجارت نموده‌اند.

کشور امارات متحده عربی به عنوان یکی از کشورهای طرفدار بلاک چین بوده که نقش فعالیت صرافی‌های ارز دیجیتال را تحت قوانین خاص و مناطق ویژه‌ای مجاز شمرده است. این کشور حتی در حال پردازش یک نسخه آزمایشی ارز دیجیتال بوده که می‌تواند آینده خوبی برای امارات داشته باشد.

لازم به ذکر است که در حال حاضر در دبی یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال اسلامی نیز راه‌اندازی شده که بنا به گفته مسئولان بانکی در این کشور، به عنوان اولین صرافی مجاز اسلامی تبدیل ارزهای دیجیتال در جهان شناخته می‌شود.

در مجموع می‌توان گفت ارزهای دیجیتال رشدهای چشمگیری  در آینده نزدیک خواهند داشت. البته باید اذعان داشت که ارزهای دیجیتال هم مانند هر فناوری دیگری ممکن است دارای نقص‌هایی باشند و یا توسط یک فناوری نوین دیگر تغییر یابند؛ با این وجود باز هم بر اساس آینده نگاری‌ها می‌توان اینگونه تحلیل کرد که جهان آینده از آن تکنولوژی‌های نوین و فناوری‌های همانند آن است و بر این اساس شاید دایره ارتباطات بشر به قدری گسترش یابد که بتواند با موجودات فضایی ساکن در کرات دیگر نیز ارتباط برقرار نماید.

صرافی‌های ایرانی در قالب صرافی‌های مجاز در دبی هم اقدام به تبدیل انواع ارزهای دیجیتال نموده و هیچ گونه مشکلی نیز در این زمینه برای آن‌ها وجود ندارد.

صرافی ایرانی در دبی

 

معرفی صرافی های ایرانی در دبی

طی سال‌های گذشته تا به امروزو در کنار صرافی های معتبر و خوشنام بین المللی و اماراتی در دبی، صرافی های ایرانی هم در دبی مشغول به فعالیت هستند؛ اگرچه تعدادی از صرافی‌های ایرانی هم طی سال‌های اخیر به دلیل بروز مشکلات مختلف مجبور به متوقف نمودن فعالیت شان شده اند.

در این میان صرافی های ایرانی در دبی با مجوز ثبتی از دولت امارات، نسبت به خرید فروش درهم امارات، خرید و فروش تترو بیت کوین با درهم، خرید تتر پرداخت ریال ایران، خرید و فروش تتر با تومان و واریز و دریافت درهم به کلیه حسابهای امارات اقدام می‌کنند.

انتهای پیام

کد خبر: 8974

https://uaekiosk.com/node/8974

میانگین: 5 (6 votes)

افزودن دیدگاه جدید