پذیرش ارزهای دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت در کافه Bake N More دبی

کافه Bake N More دبی، اولین کافه ای خواهد بود که رمزارز را به عنوان وسیله پرداخت می پذیرد.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات، محمد الحمادی، مالک Bake N More، گفت: این شرکت در حال حاضر حقوق کارکنان را با ارز فیات پرداخت می کند، اما پرداخت حقوق به کارکنان به وسیله رمزارزها در آینده را رد نکرده است.

وی افزود: ما در آینده خودمان را محدود نخواهیم کرد.

طبق وب‌سایت Triple-a.io، نزدیک به 300 میلیون کاربر ارزهای دیجیتال در سراسر جهان و تقریباً 150 هزار کاربر در امارات متحده عربی وجود دارد و این تعداد در حال افزایش است.

محمد الحمادی گفت:"من از مسنجر Mixin و کیف پول آن استفاده کرده ام. من احساس می کنم بسیار ایمن و آسان است که از این کیف پول برای ایمن نگه داشتن رمز ارز خود استفاده کنم. ما همچنان پرداخت‌های نقدی و کارت اعتباری را می‌پذیریم، اما رمزنگاری را برای گسترش دسترسی به کاربران مختلف اضافه کرده‌ایم. ما می‌خواهیم Bake N More یک مرکز قهوه و شیرینی برای کاربران رمزارز در امارات باشد.

وی گفت: سیستم پرداخت ما ، تبدیل را انجام می دهد و به نمودارهای قیمت مرتبط است. به عنوان مثال، اگر قیمت یک بطری آب 5 درهم باشد، سیستم آن را بر نرخ نمودار تقسیم می کند، هر دلار 3.68 درهم و هزینه ، 1.35 UST محاسبه می شود. ما در حال حاضر ارز دیجیتال را ذخیره می کنیم و با طرف های مربوطه برای تبدیل آن به پول فیات کار خواهیم کرد."

یو ای تی، TerraUSD (UST) ، استیبل کوین غیرمتمرکز و الگوریتمی بلاک چین Terra است. ارزش آن برابر با یک دلار آمریکا است.

انتهای پیام

کد خبر: 9028

https://uaekiosk.com/node/9028

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید