امارات: نمایش کالری غذاها در غذاخوری‌ها اجباری است

مقامات مسوول در امارات اعلام کرده اند که این کشور به زودی نمایش محتوای کالری غذا به مشتریان را برای رستوران ها و سایر مراکز غذایی اجباری خواهد کرد تا آنها بتوانند انتخاب های غذایی آگاهانه و سالمی داشته باشند.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات (جامع‌ترین مجموعه رسانه‌ای فارسی زبانان امارات)، دکتر سلطان بن احمد الجابر، وزیر صنعت و فناوری پیشرفته امارات به شورای ملی فدرال گفت که وزارت او در حال حاضر با وزارت سلامت و پیشگیری و سایر مقامات نظارتی مواد غذایی در امارات برای اجرای یک پروژه کار می کند که دستورالعمل‌هایی که میزان کالری و همه مواد موجود در وعده‌های غذایی ارائه شده توسط رستوران‌ها و سایر مراکز غذایی در کشور را مشخص می‌کند، تنظیم می‌کند.

الجابر گفت: "مشخصات نشانگر شامل مواردی مانند کالری و ذکر نام مواد موجود در وعده‌های غذایی بود. تمام داده‌ها و اطلاعات اولیه که در دستیابی به اهداف مرتبط با ارائه تمام اطلاعات و داده‌ها کمک می‌کنند باید فهرست شوند."

به گفته مقامات، الزام مراکز غذایی به ارائه اطلاعات تغذیه ای و کالری به طور مستقیم و در دسترس به مردم کمک می کند تا انتخاب های غذایی آگاهانه و سالمی داشته باشند.

انتهای پیام

کد خبر: 8962

https://uaekiosk.com/node/8962

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید