امارات: نمایش کالری غذاها در غذاخوری‌ها اجباری است

کالری غذاها
مقامات مسوول در امارات اعلام کرده اند که این کشور به زودی نمایش محتوای کالری غذا به مشتریان را برای رستوران ها و سایر مراکز غذایی اجباری خواهد کرد تا آنها بتوانند انتخاب های غذایی آگاهانه و سالمی داشته باشند.

به گزارش کیوسک امارات (جامع‌ترین مجموعه رسانه‌ای فارسی زبانان امارات)، دکتر سلطان بن احمد الجابر، وزیر صنعت و فناوری پیشرفته امارات به شورای ملی فدرال گفت که وزارت او در حال حاضر با وزارت سلامت و پیشگیری و سایر مقامات نظارتی مواد غذایی در امارات برای اجرای یک پروژه کار می کند که دستورالعمل‌هایی که میزان کالری و همه مواد موجود در وعده‌های غذایی ارائه شده توسط رستوران‌ها و سایر مراکز غذایی در کشور را مشخص می‌کند، تنظیم می‌کند.

الجابر گفت: "مشخصات نشانگر شامل مواردی مانند کالری و ذکر نام مواد موجود در وعده‌های غذایی بود. تمام داده‌ها و اطلاعات اولیه که در دستیابی به اهداف مرتبط با ارائه تمام اطلاعات و داده‌ها کمک می‌کنند باید فهرست شوند."

به گفته مقامات، الزام مراکز غذایی به ارائه اطلاعات تغذیه ای و کالری به طور مستقیم و در دسترس به مردم کمک می کند تا انتخاب های غذایی آگاهانه و سالمی داشته باشند.

انتهای پیام


Source URL: https://www.uaekiosk.com/news/8962/uae-it-mandatory-display-calorie-foods-restaurants