تزریق دوز تقویتی واکسن‌های کرونا، شرط ورود به ابوظبی

اپلیکیشن الحصن (اپلیکیشن رسمی امارات برای همه نتایج آزمایش کرونا) در آخرین به روز رسانی خود، اعلام کرد که برای ورود به ابوظبی و بیشتر اماکن عمومی در این امارت، تزریق دوز تقویتی همه انواع واکسن های کرونا الزامی شده است.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات (جامع‌ترین مجموعه رسانه‌ای فارسی زبانان امارات)، امارات چندین اقدام پیشگیرانه بهداشتی را برای مهار شیوع ویروس کرونا در امارات انجام می دهد.

اپلیکیشن الحصن، اپلیکیشن رسمی امارات برای همه نتایج آزمایش کرونا، در آخرین به روز رسانی خود، اعلام کرد که برای ورود به ابوظبی و بیشتر اماکن عمومی در این امارت، تزریق دوز تقویتی همه انواع واکسن های کرونا الزامی شده است.

در صفحه رسمی توییتر آنها این پست منتشر شد: "دوزهای تقویتی برای همه انواع واکسن‌ها مورد نیاز است. اگر شش ماه از تکمیل واکسیناسیون شما برای حفظ وضعیت سبز می گذرد، حتما همین الان وقت واکسن خود را رزرو کنید.”

الحصن همچنین خاطرنشان کرد که حتی اگر فردی پس از مصرف دو دوز سینوفارم، واکسن فایزر را به عنوان دوز تقویتی مصرف کرده باشد، اگر شش ماه از آخرین تزریق گذشته باشد، باز هم باید یک واکسن تقویت کننده دیگر تزریق کند.

اگر شما به طور کامل واکسینه شده باشید و در 14 روز گذشته نتیجه منفی آزمایش پی‌سی‌آر داشته باشید، "وضعیت سبز" فعال می شود. برای واکسینه شدن کامل، باید دو دوز واکسن دریافت کرده باشید. برای حفظ وضعیت واکسیناسیون، اگر دوز دوم خود را شش ماه پیش یا زودتر دریافت کرده اید، باید دوز تقویتی را دریافت کنید.

انتهای پیام

کد خبر: 8942

https://uaekiosk.com/node/8942

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید