اتصال امارات به سیستم گواهی دیجیتال کووید اتحادیه اروپا

با اعلام رسمی اتحادیه اروپا، امارات متحده عربی یکی از اولین کشورهای منطقه خاورمیانه و شمال آفریقاست که به سیستم گواهینامه دیجیتال کووید اتحادیه اروپا متصل شده است، لذا ساکنان واکسینه شده‌ی امارات، می‌توانند بدون محدودیت وارد کشورهای عضو اتحادیه اروپا شوند.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات (جامع‌ترین مجموعه رسانه‌ای فارسی زبانان امارات)، به زودی، ساکنان امارات متحده عربی که کاملاً واکسینه شده و دارای گواهی واکسیناسیون صادر شده توسط سازمان مربوطه هستند، می توانند بدون محدودیت به کشورهای عضو اتحادیه اروپا سفر کنند.

اتحادیه اروپا در توئیتر اعلام کرد:" امارات متحده عربی اکنون به سیستم گواهی دیجیتال کووید اتحادیه اروپا متصل است. این کار سفر بین اتحادیه اروپا و امارات را آسان‌تر می‌کند، زیرا گواهی‌های صادر شده توسط امارات اکنون معادل گواهی کووید اتحادیه اروپا است".

امارات اولین کشور منطقه خاورمیانه و شمال آفریقاست که به این مهم دست یافته است.

بر اساس به روز رسانی منتشر شده در وب سایت رسمی ویزای شینگن، کمیسیون اروپا گفت: با این حال، تصمیم گیری در مورد آمادگی برای پذیرش مسافران به عهده کشورهای عضو است.

مسافران از مبدأ امارات متحده عربی برای اطمینان از واجد شرایط بودن برای ورود به این کشور باید بررسی کنند که آیا واکسن آنها در کشو مورد بازدیدشان تایید شده است یا خیر.

انتهای پیام

 

کد خبر: 8887

https://uaekiosk.com/node/8887

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید