صرافی ارزهای دیجیتال «کوین هاب» امارات راه‌اندازی شد

«فجر بانک امارات» صرافی ارز دیجیتال خود با نام «کوین هاب» را راه‌اندازی کرده است و در همین راستا توکن «CHB» این صرافی جهت پیش فروش و جذب سرمایه سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال رونمایی می‌شود که به گفته‌ی مدیرعامل کوین هاب، این توکن قابلیت رشد حداقل 10 برابری را طی شش ماه آینده خواهد داشت.
متن خبر

گزارش آگهی/ «کوین هاب» صرافی تازه تاسیس با پشتیبانی دارایی های مالی بزرگ فجر بانک امارات، به زودی خدمات خود را به عنوان صرافی ارز دیجیتال آغاز می کند که این صرافی قرار است رقیب اصلی برای صرافی‌های دیجیتال برتر دنیا باشد و در بین پنج صرافی برتر دنیا نیز رتبه اول را کسب کند.

فجر بانک بیش از یک سال و نیم است که برای نظارت بر بازار و برنامه ریزی صرافی جدید خود، تیم های ارز دیجیتال را استخدام کرده است. دور از انتظار نیست که این صرافی به سرعت تبدیل به بزرگترین و بهترین صرافی در منطقه و جهان شود.

صرافی کوین هاب، اولین پلتفرم برای تجارت و سرمایه گذاری در بازارهای ارزهای دیجیتال است و همچنین در حال ایجاد یک اینترنت قوی و ارزشمند می‌باشد.

استراتژی تیم کوین هاب به گونه ای طراحی و اجرا شده است که تمامی اعضای این تیم بیش از چهار سال تجربه در بازارهای ارز دیجیتال دارند که به نوبه خود قابل تحسین است.

صرافی کوین هاب بهترین جفت ها و دارایی ها را برای سرمایه گذاری روی مشتریان خود ارائه می دهد و همچنین در مراحل سرمایه گذاری و معاملات از مشتریان خود پشتیبانی می کند.

صرافی

 

از مهمترین ویژگی های این صرافی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی از چند زبان
  • شروع سرمایه گذاری از 10 دلار
  • ذخیره 90 درصد دارایی ها

برای دریافت اطلاعات تکمیلی پیرامون این صرافی که با شعار «امنیت اولویت ماست» شروع بکار کرده است به سایت https://thecoinhub.io مراجعه کنید.

سایت کیوسک امارات صرفا نسبت به انتشار این خبر اقدام کرده است و مسوولیتی پیرامون تعهدات این مجموعه ندارد، لذا از کاربران درخواست می شود در صورت هرگونه تصمیم برای سرمایه گذاری نسبت به بررسی مجوزها و تعهدات این مجموعه به صورت مستقیم اقدام کنند.

انتهای پیام

کد خبر: 9033

https://uaekiosk.com/node/9033

میانگین: 4 (8 votes)

افزودن دیدگاه جدید