عرضه توکن‌های غیرمثلی (NFT) توسط هواپیمایی امارات

شرکت هواپیمایی امارات (Emirates)، اعلام کرد که قصد دارد توکن های غیرمثلی (NFT) کلکسیونی و کاربردی را با هدف بهبود تعامل با مشتری و درآمد شرکت راه اندازی کند.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات، این شرکت هواپیمایی همچنین قصد دارد غرفه خود را در نمایشگاه Expo دبی برای پروژه‌های متاورس، NFT و Web3 تغییر دهد. این حرکت با پیشرفت‌های توسعه اقتصاد دیجیتال در دبی و امارات هماهنگ است. هواپیمایی امارات، حامل پرچم این کشور، پس از اعلام مقررات جامع برای دارایی‌های دیجیتال، به پذیرش رو به رشد رمزارزها در این کشور پیوست. امارات اعلام کرد که اولین پروژه‌های NFT خود را در چند ماه آینده راه اندازی خواهد کرد.

شیخ احمد آل مکتوم (Sheikh Ahmed Al Maktoum)، رئیس و مدیر اجرایی شرکت هواپیمایی امارات، تحولات اقتصادی دیجیتال در کشور، به ویژه در دبی و ابوظبی را تأیید کرد که توسط مقررات و سیاست‌های روشن از سوی نهادهای دولتی پشتیبانی می‌شود. امارات همیشه از فناوری‌های پیشرفته برای بهبود فرآیندهای کسب‌وکار، ارتقای پیشنهادات به مشتریان و غنی‌سازی مهارت‌ها و تجربیات کارمندان خود استقبال کرده است.

علاوه بر این، این شرکت قصد دارد به دنبال فرصت‌های سرمایه‌گذاری در فناوری‌های متاورس، NFT و Web3 باشد تا درآمد خود را افزایش دهد، تجربه بهتری از برند ارائه دهد و کارایی تجاری خود را بهبود ببخشد. امارات همچنین قصد دارد تا غرفه خود در نمایشگاه دبی را به مرکزی برای نوآوری تبدیل کند تا تجربه مبتنی بر متاورس را در پروژه‌های آینده تقویت کند. علاوه بر این، این شرکت هواپیمایی قصد دارد استعدادهای جهانی را برای کار در پروژه‌های آینده خود استخدام کند. امارات همیشه در پذیرش فناوری‌های جدید پیشگام بوده است.

هواپیماهای پرچمدار امارات A380 و هواپیمای Boeing 777-300ER در حال حاضر تجربیات واقعیت مجازی را به مشتریان ارائه می‌دهند. سال گذشته، این شرکت هواپیمایی اپلیکیشن واقعیت مجازی خود را در فروشگاه Oculus راه اندازی کرد.

پذیرش NFT ها در شرکت‌های غیر Web3 افزایش می‌یابد

امارات تنها شرکت هواپیمایی نیست که فضای NFT را بررسی می‌کند. اخیراً، شرکت هواپیمایی استرالیایی Qantas نیز اعلام کرد که مجموعه‌ای از هنرهای دیجیتال را به عنوان توکن‌های غیرمثلی (NFT) عرضه می‌کند. علاوه بر این، صاحبان NFT های Qantas امتیازات این شرکت و سایر جوایز را کسب خواهند کرد. همچنین شرکت هواپیمایی اسپانیایی Air Europa با شرکت مسافرتی مبتنی بر بلاک چین TravelX برای ارائه بلیط‌های هواپیمایی NFT به نام NFTickets همکاری کرد.

انتهای پیام

کد خبر: 9042

https://uaekiosk.com/node/9042

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید