آشنایی با پروازهایی که توسط فلای‌دبی (به ایران) موقتاً از فرودگاه بین‌المللی آل مکتوم انجام می‌شود

فلای‌دبی در نظر دارد بیش از یک سوم مسیرهای پروازی خود را به دلیل بسته شدن باند شمالی در فرودگاه بین‌المللی دبی (DXB) در ماه می، به فرودگاه آل مکتوم (DWC) منتقل کند.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات، قرار است تعمیر و نگهداری باند شمالی در فرودگاه بین‌المللی دبی از 9 می تا 22 ژوئن 2022 انجام شود و در این مدت پروازهای فلای دبی به 34 مقصد از فرودگاه آل مکتوم انجام خواهد شد.

پروازها به تعدادی از مقاصد از جمله عمان، عربستان سعودی، هند، پاکستان و بنگلادش تحت تأثیر قرار خواهند گرفت. اگرچه مسافرانی که در داخل و خارج پیشتر نیز از این فرودگاه استفاده می‌کردند، همچنان از تمام خدمات مسافرتی ارائه شده توسط فلای‌دبی بهره‌مند خواهند شد. این خدمات شامل پارکینگ رایگان در فرودگاه و همچنین سرویس اتوبوس رایگان بین تمام پایانه‌های DXB و DWC هر نیم ساعت یک بار، می‌شود.

پس از تکمیل تعمیر و نگهداری باند، فلای‌دبی پروازهای خود را از 22 ژوئن به تمام مقاصد از فرودگاه بین‌المللی دبی از سر خواهد گرفت. مسیرهایی که تحت تأثیر قرار نگرفته‌اند از ترمینال 2 و ترمینال 3 در دی.اکس.بی به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

لیست کامل مسیرهای پروازی که تحت تأثیر این تغییرات قرار می‌گیرد آمده به شرح ذیل است:

آدیس آبابا، اتیوپی/احمدآباد، هند/اسکندریه، مصر/العلا، عربستان سعودی/بحرین/چتوگرام، بنگلادش/چنای، هند/دمام، عربستان سعودی/دهلی، هند/داکا، بنگلادش/دوحه، قطر/انتبه، اوگاندا/فیصل آباد، پاکستان/حیدرآباد، هند/جده، عربستان سعودی/کراچی، پاکستان/کاتماندو، نپال/خارطوم، سودان/کوچی، هند/کلکته، هند/کوژیکود، هند/کویت/لاکنو، هند/مدینه، عربستان سعودی/مشهد، ایران/ملتان، پاکستان/بمبئی، هند/مسقط، عمان/نجف، عراق/کویته، پاکستان/ریاض، عربستان سعودی/صلاله، عمان/سیالکوت، پاکستان/ینبع، عربستان سعودی

پروازهای اسکندریه، انتبه، کاتماندو، خارطوم و مشهد از هر دو فرودگاه دی.اکس.بی و دی.دبلیو.سی انجام می‌شود، بنابراین حتماً از قبل چک کنید تا مطمئن شوید که پرواز شما از کدام فرودگاه حرکت می‌کند.مسافرانی که رزروهایشان تحت تأثیر قرار می‌گیرند، از طرف شرکت هواپیمایی با آن‌ها تماس گرفته خواهد شد.

آخرین باری که دی.اکس.بی یکی از باندهای خود را بست در سال 2019 بود، زمانی که باند جنوبی از 16 آوریل تا 30 می بسته شد تا تحت ارتقاء گسترده قرار گیرد. در آن زمان، امارات مجبور شد بسیاری از فعالیت‌های خود را لغو کند یا تغییر دهد. قبل از آن، در سال 2014 بود که دی.اکس.بی با تنها با یک باند کار کرد.

انتهای پیام
 

کد خبر: 9023

https://uaekiosk.com/node/9023

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید