بهترین وب‌سایت‌ها برای خرید آنلاین در دبی

خرید در امارات متحده عربی جدی گرفته می‌شود، جایی که کسانی که به دنبال ولخرجی هستند می‌توانند از مراکز خرید بزرگ، بازارهای درهم و برهم و فروشگاه‌های طراحان پر زرق و برق خریدهای خود را انجام دهند. اگر از دور زدن در مراکز خرید خسته شده اید و به دنبال خریدی راحت هستید می توانید خرید خود را آنلاین با بهترین خدمات انجام دهید.
متن خبر

به گزارش خبرنگار کیوسک امارات، سایت های زیادی وجود دارند که شما می توانید هر آنچه را که به دنبال آن هستید به راحتی از طریق آن ها خریداری نموده و درب منزل تحویل بگیرید. تنها به یاد داشته باشید که برخی از این سایت ها در خارج از امارات قابل دسترس نیستند و باید حتما در امارات ساکن باشید تا بتوانید از این سایت ها دیدن و خرید نمایید.

در ادامه به معرفی تعدادی از این سایت ها می پردازیم.

سایت NAMSHI

شیک پوشان خاورمیانه با بودجه کم، Namshi را دوست دارند که مدهای مقرون به صرفه ای را برای مردان، زنان و کودکان عرضه می کند. طیف وسیعی از برندهای مختلف از جمله New Look، Top Shop، Forever 21 و Missguided  و همچنین مجموعه‌ای از مارک‌های طراح مانند DKNY، Calvin Klein و Michael Kors در این سایت عرضه می شوند.
لوازم آرایشی و لوازم منزل را نیز می توانید از این سایت خریداری نمایید. ارسال سریع و تبادل رایگان ازویژگی های این سایت فروش آنلاین است.
https://en-ae.namshi.com

AMAZON.AE کنونی و (SOUQ.COM) قدیم

Souq.com که اکنون متعلق به آمازون است، طیف گسترده‌ای از معاملات را در زمینه لپ‌تاپ، مد، لوازم الکترونیکی، اسباب‌بازی‌ها و موارد دیگر برای هرکسی که مشتاق معامله است، ارائه می‌کند. بسیاری از اقلام واجد شرایط حمل و نقل رایگان و معاملات روزانه هستند و این باعث می شود این سایت ارزش زیادی برای پول داشته باشد. این بزرگترین سایت تجارت الکترونیک در جهان عرب است و به هزاران فروشنده اجازه می دهد تا کالاهایی را که اغلب در جای دیگر برای میلیون ها مشتری در دسترس نیستند، تبلیغ کنند.
https://www.amazon.ae

سایت SIVVI

وبسایت SIVVI همه برندهای برتر از جمله نایک، مانگو و کالوین کلاین را در اختیار دارد. خدمات تحویل سه ساعته و فوق‌العاده در دبی ارائه می‌دهد. برای خرید کفش، لباس ورزشی، کیف و لباس با تحفیف عالی و بعضا تا 80 درصد به بخش outlet این سایت سربزنید.

https://www.sivvi.com/uae-en

سایت Ounass

این سایت مجموعه ای از طراحان برتر را در یک مکان برای خرید بی دردسر مدیریت می کند. با داشتن بیش از 300 برند لوکس، از جمله فندی، پرادا و الکساندر مک‌کوئین، گسترده‌ترین طیف طراحان لوکس در خاورمیانه را در کنار نام‌های محلی ارائه می‌دهد. این سایت تحویل دو ساعته در دبی و خدمات یک روزه در امارات ارائه می دهد.
https://www.ounass.ae

سایت EYEWA

همه می دانند که اکسسوری ها یک لباس را کامل می کنند، اما این فقط در مورد کفش و کیف نیست. Eyewa بهترین مارک های عینک طبی، عینک آفتابی، عینک آبی لایت، عینک کودکان و لنزهای تماسی اصلاحی، عینک های درجه یک را برای علاقه مندان به مد ارائه می دهد. دارای سیاست مبادله 30 روزه و حمل و نقل سریع است و حتی امکان پرداخت نقدی در هنگام تحویل را هم دارا می باشد.
https://eyewa.com/ae-en

سایتهای خرید انلاین در امارات

سایت LetsTango.com

به یک ابزار جدید در زندگی خود نیاز دارید؟ این سایت یکی از بهترین فروشگاه‌های خرده‌فروشی فناوری اطلاعات در امارات است. طیف وسیعی از لوازم الکترونیکی، موبایل، وسایل بازی، تجهیزات عکاسی، لوازم آشپزخانه و حتی اقلام مد معروف از جمله کفش، جواهرات و کیف را به فروش می رساند. طبق گفته صاحبان این سایت محصولات 100 درصد اصلی هستند و سیاست بازگشت 15 روزه و پشتیبانی پس از فروش را ارائه می دهد.
https://www.letstango.com

سایت NOON

اگر کالای خود را در نون نمی توانید پیدا کنید، احتمالاً وجود ندارد: زیرا این بازار آنلاین غول پیکر نسخه خاورمیانه آمازون است. این مجموعه دارای طیف گسترده‌ای از لباس‌ها، برندهای بزرگ مانند نایک، تامی هیلفیگر و آدیداس است و لوازم خانگی، مراقبت از پوست، اسباب‌بازی‌ها و اقلام کودک، تجهیزات ورزشی و همه ی شناخته‌شده‌ترین لوازم الکترونیکی اپل، سونی، بوز و غیره را ارائه می‌دهد. حتی از لیست غذاهای هفتگی شما با طیف گسترده ای از مواد غذایی، غذاهای منجمد و محصولات تازه مراقبت و به فروش می رساند.

https://www.noon.com/uae-en

انتهای پیام

کد خبر: 9009

https://uaekiosk.com/node/9009

میانگین: 5 (2 votes)

افزودن دیدگاه جدید