ادنوک برای چهارمین سال متوالی، ارزشمندترین برند امارات شد

برند فایننس اعلام کرد که شرکت ملی نفت ابوظبی (ادنوک) در سال 2022 و برای چهارمین سال متوالی جایگاه خود را به عنوان ارزشمندترین برند امارات حفظ کرد. ادنوک همچنین رتبه دوم برترین شرکت‌های صنعت نفت و گاز در خاورمیانه و شمال آفریقا و رتبه نهم در بین 10 برند برتر با ارزش در این صنعت را به خود اختصاص داد.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات (جامع‌ترین مجموعه رسانه‌ای فارسی زبانان امارات) و بر اساس گزارش جدید Brand Finance، مشاور ارزشیابی برند مستقل پیشرو در جهان، ادنوک در سال 2022 جایگاه خود را به عنوان ارزشمندترین برند امارات برای چهارمین سال متوالی حفظ کرد.

بر اساس بیانیه ادنوک، ارزش این برند با رقم 12.76 میلیارد دلار آمریکا (47 میلیارد درهم) نسبت به سال گذشته 19 درصد و از سال 2017 افزایش 174 درصدی را شاهد بوده است.

ادنوک اولین برند ارزشمند در امارات، رتبه دوم در خاورمیانه و شمال آفریقا و رتبه نهم در ده برند برتر با ارزش در بخش نفت و گاز را به خود اختصاص داد.

این گزارش همچنین دکتر سلطان بن احمد الجابر، مدیرعامل گروه ادنوک را در رتبه اول در بین تمام مدیران عامل نفت و گاز در سطح جهان برای دومین سال متوالی و رتبه اول در امارات و خاورمیانه قرار داد.

در طول 12 ماه گذشته، مهم‌ترین محرک‌های رشد ارزش برند ادنوک شامل ثبات در رشد مسئولانه و دستیابی به دستاوردهای بسیاری در استراتژی انرژی جدید خود برای تقویت مشارکت‌هایش در انرژی پاک و تجدیدپذیر و هیدروژن و همچنین تعهد به بهترین شیوه ها و سوابق خود در زمینه بهداشت، ایمنی و محیط زیست و موفقیت برنامه خود برای ارتقای ارزش افزوده داخلی، جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی و ارتقای جایگاه کشور به عنوان مقصد مطلوب  سرمایه گذاری بود.

همگام با دستورات رهبری، دکتر الجابر، در سمت خود به عنوان فرستاده امارات برای تغییرات اقلیمی، در تلاش است تا رویکرد پیش فعالانه کشور و مشارکت موثر آن در تلاش های جهانی برای کاهش تغییرات آب و هوا، سازگاری با پیامدهای آن و تحکیم موقعیت پیشرو کشور در زمینه اقدامات اقلیمی را ارتقا دهد.

به گفته برند فایننس، ارزش برند، منفعت اقتصادی خالصی است که صاحب برند با صدور مجوز برای برند در بازار آزاد به دست می آورد. ارزش برند باتوجه به عواملی، از جمله سرمایه گذاری، ارزش ویژه سهامداران و عملکرد ارزیابی می شود.

انتهای پیام

کد خبر: 8960

https://uaekiosk.com/node/8960

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید