سرمایه‌گذاری 243 میلیارد دلاری صندوق دولتی ابوظبی در اکوسیستم رمزارزها

مدیرعامل صندوق دولتی ابوظبی با سرمایه‌ 243 میلیارد دلاری در گفت‌وگویی تاکید کرد که این صندوق به دنبال سرمایه‌گذاری در اکوسیستم رمزارزها است و فناوری بلاکچین و حوزه انرژی از مهمترین زمینه های مورد علاقه برای این سرمایه‌گذاری است.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات (جامع‌ترین مجموعه رسانه‌ای فارسی زبانان امارات)، خلدون المبارک، مدیرعامل صندوق دولتی ابوظبی با سرمایه‌ 243 میلیارد دلاری در گفت‌وگو با CNBC تاکید کرد که این صندوق به دنبال سرمایه‌گذاری در اکوسیستم رمزارزها است و فناوری بلاکچین و حوزه انرژی از مهمترین زمینه های مورد علاقه برای این سرمایه‌گذاری است.

وی ادامه داد: من فکر می کنم که ما باید به اکوسیستم پیرامون رمزارزها بیشتر توجه کنیم. و حتما روی آن اکوسیستم سرمایه گذاری می کنیم. این می تواند در فناوری بلاکچین، مصرف انرژی و غیره باشد.

صندوق دولتی ابوظبی در سال 2019 با سرمایه گذاری در MidChains، اولین صرافی ارزهای رمزنگاری شده قانونی در امارات، به حوزه رمزارزها وارد شد.

در همین حال MidChains در اواخر سپتامبر سال جاری (اوایل مهر) معاملات خود را با چهار رمزارز (بیت کوین، بیت کوین کش، لایت کوین و اتریوم) آغاز کرده است.

گفتنی است؛بانک مرکزی امارات تاکنون مقررات دارایی‌های مبتنی بر رمزارز را تنظیم نکرده است.

انتهای پیام

کد خبر: 8889

https://uaekiosk.com/node/8889

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید