اعمال تغییرات جدید در ویزاهای امارات؛ از 60 روزه توریستی تا 90 روزه مداوم

طبق قوانین جدید سیستم ویزای بازدید و اقامت امارات، از ماه سپتامبر، تازه‌واردان به امارات از ویزای توریستی ۶۰ روزه بهره‌مند خواهند شد، همچنین با رونمایی از ویزای توریستی پنج ساله، مهاجران به امارات اجازه خواهند یافت تا ۹۰ روز مداوم در این کشور بدون اسپانسر سکنی گزینند.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات، به عنوان بخشی از مجموعه‌ای از تغییرات در سیستم ویزای بازدید و اقامت در امارات، گردشگران و کسانی که به دبی مهاجرت می‌کنند، دو برابر زمان حضور در امارات را خواهند داشت.

پیش از این، بسیاری از ملیت‌ها در بدو ورود ویزای ۳۰ روزه دریافت می‌کردند، از جمله مسافرانی از بریتانیا، ایالات متحده و استرالیا وارد امارات می‌شدند.

پس از ۳۰ روز، قبل از اینکه مجبور شوید برای تمدید ویزای خود بپردازید، یک مهلت ۹ روزه خواهید داشت، در غیر این صورت با جریمه روزی ۱۰۰ درهم برای هر روز اضافه اقامت مواجه خواهید شد.

با این حال، کسانی که از ماه سپتامبر وارد امارات می‌شوند، می‌توانند از ۶۰ روز ویزای بازدید برخوردار شوند، که برای مسافرانی که به دنبال تعطیلات طولانی در امارات هستند ایده‌آل است.

همچنین به افرادی که به دبی مهاجرت می‌کنند، پیشنهاد می‌شود تا ویزای کار یا اقامت خود را ترتیب دهند.

تمام ویزاهای ورودی برای یک یا چند بار ورود در دسترس هستند و می‌توانند برای ۶۰ روز دیگر تمدید شوند.

ویزای توریستی جدید

علاوه بر ویزای توریستی عادی، کابینه امارات از یک ویزای توریستی پنج ساله جدید رونمایی کرده است که به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد تا ۹۰ روز مداوم در امارات بدون اسپانسر بمانند؛ با این حال، بازدیدکنندگان نمی‌توانند بیش از ۱۸۰ روز در سال در امارات اقامت داشته باشند.

برای این ویزا، مدرکی مبنی بر داشتن موجودی بانکی ۴۰۰۰ دلار یا معادل آن به ارز خارجی در شش ماه گذشته مورد نیاز است. هنوز جزئیاتی در مورد نحوه دریافت این ویزا داده نشده است.

مانند ویزای ورودی استاندارد، تغییرات از سپتامبر ۲۰۲۲ اعمال خواهد شد.

انتهای پیام

کد خبر: 9109

https://uaekiosk.com/node/9109

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید