جدیدترین شرایط خرید ملک در دبی

شما با خرید ملک در دبی به صورت مستقیم نمی توانید تابعیت کشور امارات را دریافت کنید. در مرحله نخست به شما ویزای سرمایه گذاری دو ساله ارائه می شود، سپس با تمدید ویزا می توانید به مدت پنج سال در این کشور زندگی کنید. در این مدت اگر سرمایه گذاری خود را وسعت دهید و یا اقدام به ثبت شرکت نمایید شانس شما برای اخذ اقامت دبی بیشتر خواهد بود، بنابراین خرید ملک در دبی یک پل برای رسیدن به اقامت طولانی مدت در امارات است.
متن خبر

کیوسک امارات (سایت فارسی زبانان امارات) در گزارشی اختصاصی ضمن ارائه اطلاعات کاملی پیرامون خرید ملک در دبی به سوالات شما در این زمینه پاسخ کارشناسی داده است. آیا می دانید با خرید ملک در دبی می توانید به اقامت این کشور دست یابید؟ از جدیدترین شرایط خرید ملک در دبی چقدر اطلاعات دارید؟

خرید ملک در دبی در یک نگاه

خرید ملک در دبی نوعی سرمایه گذاری به حساب می آید، اما موضوع از این قرار است که سرمایه گذاری باید در نقطه ای صورت بگیرد که سودآور باشد. خرید ملک در دبی منجر به صدور ویزای سرمایه گذاری شده و در نهایت با رشد سرمایه شما شرایط برای اخذ اقامت در دبی فراهم می شود!
اما سوال اینجاست که با خرید ملک در دبی می توان به اقامت این کشور دست یافت؟ در یک بررسی کلی مشخص شده است که دبی دو روش برای تجار و سرمایه داران در نظر گرفته است که یک روش خرید ملک در این کشور و روش دوم ثبت شرکت است.
اما اگر قصد شما خرید ملک در دبی به منظور اخذ اقامت است باید یک سری شرایط را به دقت بررسی کنید. مثلاً ملک مورد نظر می بایست مسکونی باشد. ملک در منطقه آزاد قرار داشته باشد و ... . به این ترتیب رعایت بسیار مهم است.

شرایط خرید ملک در دبی

به گزارش کیوسک امارات (سایت فارسی زبانان امارات)، حال می خواهیم شرایط خرید ملک در دبی را با هم بررسی کنیم. برای سرمایه گذاری در دبی به طور کلی دو نوع ویزای بلند مدت برای شما پیش بینی شده است. نوع اول ویزای سرمایه گذاری 10 ساله بوده که نیاز به اسپانسر ندارد و نوع دوم ویزای 5 ساله است که برای سرمایه گذاری در املاک مورد استفاده قرار می گیرد. اما دقت داشته باشید که افرادی می توانند از این ویزا استفاده کنند که شرایط زیر را داشته باشند:

  • ملک مورد نظر می بایست به ارزش حداقل یک میلیون درهم باشد (البته در شرایط جدید و همزمان با سیاست دولت برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی این رقم تا 750 هزار درهم هم کاهش یافته است) و ارزش کمتر از این مقدار قابل قبول نخواهد بود.
  • برای خرید ملک نمی توانید از وام استفاده کنید بنابراین سرمایه گذار می بایست با اسناد و مدارک اثبات نماید که مبلغ مورد نظر او به واسطه وام تهیه نشده و خود این مبلغ را به صورت نقد در حساب دارد.
  • ملک خریداری شده تا سه سال نباید فروخته شود.
  • ملک می بایست به صورت کامل ساخته شده باشد و در وضعیت پیش ساخت قرار نگرفته باشد به این ترتیب سبک ملک اهمیت زیادی دارد.
  • ملک مورد نظر قطعاً می بایست در منطقه آزاد قرار گرفته باشد.
  • نکته مهم آخر اینکه اگر شما به عنوان کارآفرین در یک پروژه سرمایه گذاری به ارزش 5 میلیون درهم حضور دارید می توانید اقدام به خرید ملک در دبی نمایید.

خرید ملک در دبی

مراحل قانونی خرید ملک در دبی

به گزارش کیوسک امارات (سایت فارسی زبانان امارات)، برای خرید ملک در دبی نیاز است که مراحل قانونی به دقت پشت سر گذاشته شود بنابراین در نظر داشته باشید که روش درست خرید ملک را پشت سر بگذارید در غیر این صورت دولت دبی ملک شما را مصادره می کند و امکان بلوکه شدن حساب شما نیز وجود دارد.

  • کسب اطلاعات

اولین قدم برای خرید ملک در دبی این است که به عنوان یک فرد خارجی اطلاعات خود را در زمینه املاک در دبی بیشتر کنید. برخی از افراد فکر می کنند که تنها داشتن بودجه کافی کفایت می کند اما اینطور نیست. بهتر است از مشاورین در این راستا کمک بخواهید تا مناطق مختلف دبی را به خوبی بشناسید.

  • مراجعه به سازمان DLD

شما برای خرید ملک در دبی می بایست به سازمان دی ال دی مراجعه کنید این سازمان مهمترین نهاد خرید ملک و مستغلات در دبی محسوب می شود و کسانی که واجد شرایط خرید ملک هستند می بایست مراحل خرید خود را در این سازمان پشت سر بگذارند.

  • یافتن مناطق مناسب

برای خرید ملک در دبی باید به سراغ مناطقی بروید که شرایط فروش ملک به افراد خارجی را داشته باشند. یک سری مناطق در دبی وجود دارد که به عنوان "مناطق تعیین شده" در نظر گرفته شده است و افراد خارجی که قصد خرید ملک در دبی دارند می بایست املاک این مناطق را خریداری کنند. مثلاً جمیرا، مارینا، باغ های دیسکاور و برج خلیفه از موارد تایید شده هستند.

  • بررسی اسناد ارائه شده

در خرید ملک در دبی قطعاً باید بررسی کنید که همه اسناد ارائه شده واقعی و قانونی هستند این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد پس پیش از خرید سعی کنید مالکیت فروشنده را مشخص کنید و به طور کلی بررسی کنید که شخص مورد نظر اختیار فروش ملک را دارد یا خیر.

  • پرداخت ودیعه

در نهایت می بایست مبلغی به عنوان ودیعه به صاحب ملک ارائه شود و همینطور فرآیند انتقال سند مالکیت صورت بگیرد.

مزایای خرید ملک در دبی

اگر به فکر خرید ملک در دبی هستید دانستن مزایای سرمایه گذاری در این کشور کمک زیادی به شما می کند.

  1. می توانید در دبی تحصیل کنید و از استانداردهای سطح بالای تحصیل در این کشور استفاده نمایید.
  2. مردم دبی چند فرهنگی هستند و این موضوع سبب می شود تا بتوانید زندگی راحتی داشته باشید.
  3. شرایط درمان در این منطقه بسیار عالی است.
  4. در دبی سیستم حمل و نقل بسیار کارآمدی وجود دارد.
  5. میزان جرم و جنایت بسیار پایین است.
  6. وضعیت امنیت در این کشور در سطح بالایی قرار گرفته است.
  7. این کشور توسعه پذیری گسترده تری دارد.
  8. شما می توانید پس از سه سال ملک مورد نظر را اجازه دهید.
  9. اما دقت کنید که همه بیمه ها در این منطقه هزینه زیادی در بر می گیرند.

قیمت خرید ملک در دبی

به گزارش کیوسک امارات (سایت فارسی زبانان امارات)، از آنجایی که بسیاری از افراد نگران قیمت خرید ملک در دبی هستند در این بخش یک سری مقایسه ها انجام داده ایم. توجه کنید که اعداد نوشته شده در این بخش به صورت متوسط بوده و بر اساس نوع ملک و منطقه قطعاً متغیر خواهد بود.
اینطور که بررسی ها نشان می دهد قیمت املاک در دبی به نسبت سال گذشته کاهش داشته و این در حالی که قیمت املاک در تهران و سایر کلانشهرها به بیش از 50 برابر رسیده است. میانگین قیمت مسکن در دبی یک میلیون درهم است به صورتی که با این مبلغ می توانید شرایط اخذ اقامت این کشور را برای خود فراهم سازید. ناحیه الهبتور سیتی یکی از گران ترین مناطق دبی بوده و به طور کلی خرید ملک در این منطقه سودآوری بسیار بالایی خواهد داشت، این در حالی است که منطقه اینترنشنال سیتی دبی ارزانترین بخش برای خرید ملک محسوب می شود و به طور کلی شرایط خرید برای بسیاری از افراد فراهم خواهد بود. بررسی ها نشان می دهد که تعرفه ملک در دبی به صورت ماهانه مشخص می شود اما شاهد افزایش قیمت ملک در دبی نیستیم و این موضوع کمک می کند تا ایرانیان بتوانند به واسطه خرید ملک در دبی شرایط اقامت این منطقه را برای خود فراهم سازند.

خرید ملک در دبی

خرید ملک در دبی و تابعیت

به گزارش کیوسک امارات (سایت فارسی زبانان امارات)، فکر می کنید با خرید ملک در دبی می توانید به تابعیت این کشور دست یابید؟ بگذارید با شما رو راست باشیم شما با خرید ملک در دبی به صورت مستقیم نمی توانید تابعیت امارات را اخذ کنید. در ابتدا به شما ویزای سرمایه گذاری دو ساله ارائه می شود، سپس با تمدید ویزا می توانید پنج سال در این کشور زندگی کنید. در این مدت اگر سرمایه گذاری خود را وسعت دهید و یا اقدام به ثبت شرکت نمایید شانس شما برای اخذ اقامت دبی بیشتر خواهد بود، بنابراین خرید ملک در دبی یک پل برای رسیدن به اقامت طولانی مدت در امارات است موضوع مهم دیگر اینکه به طور کلی دبی از ایده های سودآور استقبال می کند و این رویکرد سبب می شود تا خرید ملک ارزش زیادی داشته باشد شما به واسطه خرید ملک در دبی می توانید با سرمایه گذاران و کارآفرینان بزرگ نیز وارد همکاری شوید.

ارتباط با شرکت های سازنده ملک در دبی

به گزارش کیوسک امارات (سایت فارسی زبانان امارات)، برای خرید ملک در دبی می توانید به شرکت های سازنده املاک در این کشور وصل شوید این رویکرد به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید به سادگی پروسه خرید ملک را پشت سر بگذارید. در راستای خرید ملک می توانید به سایت مربوط به شرکت های مختلف ساخت و ساز املاک در دبی مانند داماک، اعمار، دانوب و ... مراجعه کنید و از طریق پل های ارتباطی با مشاوران آنها ارتباط بگیرید. آنچه نیاز دارید و سطح بودجه خود را اعلام کنید به این ترتیب پیشنهاداتی برای شما در نظر گرفته خواهد شد که قطعاً به خرید بهتر شما کمک می کند. نقطه مهم دیگر این است که برای خرید ملک در دبی باید بتوانید مشخصات و ویژگی های ملک را بررسی کنید پس نیاز است که با پیمانکاران مختلف در بازار ارتباط بگیرید. از سوی دیگر بررسی امکانات رفاهی ویژه، طرح های پرداختی و همینطور موقعیت منطقه ای اهمیت زیادی دارد در هر صورت بهتر است همه شرایط و موارد را زیر نظر بگیرید تا خرید خوبی داشته باشید.
اعمار غول صنعت ساخت و ساز در دبی بوده و به طور کلی در راستای ارزش بازار ملک و سود و درآمد اقدامات زیادی انجام داده است یک سری پیمانکاران دیگر اعمل از داماک و نخیل نیز در این شهر فعالیت می کنند که به طور کلی شرایط خرید ملک را برای شما آسانتر خواهند کرد.
اگر ملکی که خریداری می توانید به مجتمع های تجاری مشهور در دبی نزدیک باشد در اجاره ملک می توانید به سود خوبی برسید.

اقامت شش ماهه در دبی با خرید ملک

به گزارش کیوسک امارات (سایت فارسی زبانان امارات)، دو نوع ویزا برای کسانی که در دبی ملک خریده اند وجود دارد:
نوع اول اقامت شش ماهه است. شرایط به این صورت است که شخص می بایست حداقل یک میلیون درهم (البته در شرایط جدید و همزمان با سیاست دولت برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی این رقم تا 750 هزار درهم هم کاهش یافته است) برای خرید ملک در نظر بگیرید. اگر قرار خرید یک ملک توسط چندین نفر به صورت اشتراکی است می بایست سهم هر یک حداقل یک میلیون درهم باشد (البته در شرایط جدید و همزمان با سیاست دولت برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی این رقم تا 750 هزار درهم هم کاهش یافته است).
از سوی دیگر ویزای شش ماهه برای شش ماه دوم نیز قابل تمدید است اما به واسطه این ویزا شرایط اقامت دائم در دبی نخواهید داشت.
شما به واسطه ویزای شش ماهه در دبی اجازه کار کردن ندارید، اما می توانید اعضای خانواده خود را وارد این منطقه نمایید. برای تمدید ویزا از شما هزینه 1100 درهم اخذ می شود.

خرید ملک در دبی

اقامت دو ساله در دبی با خرید ملک

به گزارش کیوسک امارات (سایت فارسی زبانان امارات)، این نوع اقامت نیز شرایطی مشابه با ویزای شش ماهه دارد و نیاز به سرمایه حداقل یک میلیون درهمی است (البته در شرایط جدید و همزمان با سیاست دولت برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی این رقم تا 750 هزار درهم هم کاهش یافته است) و همینطور ملک مورد نظر نباید در رهن و وثیقه باشد.
یک سری مدارک مهم در راستای اخذ ویزای دبی نیاز است. سند ملک می بایست ارائه شود و به اسم خودتان باشد. نیاز به ارائه گواهینامه خرید و فروش از بنگاه املاک دبی خواهید داشت.
شخص می بایست تصویر پاسپورت خود را ارائه دهد و همینطور نیاز به عکس مخصوص ویزای دبی است.
اگر ملک خریداری شده در دبی ارزش بیش از یک میلیون درهم داشته باشد (البته در شرایط جدید و همزمان با سیاست دولت برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی این رقم تا 750 هزار درهم هم کاهش یافته است)، اعتبار ویزا برای شما دو ساله خواهد بود. در مدت دو سال اجازه فعالیت تجاری در دبی ندارید، اما پس از دو سال می توانید برای اقامت دائم درخواست دهید و همینطور فعالیت تجاری خود را آغاز نمایید.

نکات مهم در راستای اقامت با خرید ملک در دبی

به گزارش کیوسک امارات (سایت فارسی زبانان امارات)، دبی یکی از بزرگترین شهرهای امارات است و امارات به شما پاسپورت شهروندی نمی دهد! یعنی شما به عنوان یک تبعه خارجی می توانید اقامت دو یا سه ساله دریافت کنید و آن را تمدید نمایید. اما شرایطی فراهم است تا بتوانید همسر و فرزندان خود را با خود همراه سازید. دقت کنید که می بایست قوانین خرید ملک در دبی را به دقت پشت سر بگذارید در غیر این صورت درگیر مشکلات زیادی خواهید شد.
شما به واسطه ملکی که خریداری می کنید می توانید از امکانات این شهر استفاده کنید هرچند که هزینه بیمه در طول سال بالا در نظر گرفته می شود. اقامت با خرید ملک در دبی به واسطه رویکردی که دارد مدنظر قرار می گیرد.
شما می توانید ملکی به صورت شریکی با سایر سرمایه گذاران خریداری کنید به این ترتیب به مبلغ یک میلیون درهم (البته در شرایط جدید و همزمان با سیاست دولت برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی این رقم تا 750 هزار درهم هم کاهش یافته است) سهام مربوط به شما خواهد بود و ویزای سرمایه گذاری دبی برای شما صادر می شود. در نهایت دقت کنید که سودآوری ملک در دبی بسته به منطقه در نظر گرفته می شود پس چه خوب است که مناطق سودآور در دبی را به خوبی بشناسید و سعی کنید خرید هوشمندانه ای داشته باشید.

انتهای پیام

گردآوری و تدوین توسط کیوسک امارات (سایت فارسی زبانان امارات)

کد خبر: 8819

https://uaekiosk.com/node/8819

میانگین: 5 (4 votes)

افزودن دیدگاه جدید