ورود دادستان کل امارات به تخلفات املاک در دبی

دکتر حمد سیف الشامسی، دادستان کل امارات متحده عربی گفته است که دادستانی تحقیقات بزرگی را در مورد توسعه دهنده املاک مستقر در دبی آغاز کرده است.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات (سایت فارسی زبانان امارات) به نقل از آژانس خبری امارات، این تحقیقات شامل شکایاتی است که توسط سازمان اوراق بهادار و کالاها در مورد ادعاهای نقض مالی توسط رئیس هیات مدیره اتحادیه املاک و برخی از مقامات آن انجام شده است.

این ادعاها شامل فروش املاک با ارزش کمتر از ارزش واقعی آن و پنهان کردن نام ذینفع فروش و همچنین جعل اسناد و مدارک و سایر تخلفاتی است که باعث آسیب به شرکت و سهامداران آن شده است.

این موارد همچنین شامل نقض سیستم های استانداردهای حسابداری برای پنهان کردن ضرر و زیان ناشی از شرکت با تغییر طبقه بندی سرمایه گذاری های آن می شود.

دکتر الشامسی در بیانیه ای گفت که دادستانی عمومی بلافاصله مراحل تحقیقات را زیر نظر مستقیم وی آغاز کرده است. وی دستور توقیف اموال برخی از متهمان را صادر کرد و آنها از خروج از کشور منع شدند.

وی افزود: وضعیت حقوقی قراردادها، معاملات و رویه های آغاز شده توسط متهم در حال بررسی است و با مشارکت سازمان اوراق بهادار و کالاها و مقامات انتظامی توسط متخصصان تحت معاینه فنی قرار می گیرد و همه کسانی که مسئول هستند، احضار می شوند.

دکتر الشامسی دستور داده است تا همه اقدامات لازم را برای آشکارسازی جنبه های حادثه ، جزئیات آن ، نقش متهمان و برخورد قاطعانه با هرکسی که سعی در کلاهبرداری یا دستکاری در اقتصاد ملی دارد انجام شود.

انتهای پیام

کد خبر: 8812

https://uaekiosk.com/node/8812

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید