ببینید | نمایش اطلاعات شرکت‌های خصوصی در تماس‌های ناشناس ورودی

سازمان تنظیم مقررات مخابرات و دیجیتال امارات، ویژگی جدیدی را راه اندازی کرده است که مشترکان می‌توانند در زمانی‌که با تماس‌های ناشناس مواجه هستند، نام شرکت تماس گیرنده به‌همراه شماره تلفن ثابت را همراهش را در گوشی‌های خود رویت کرده و شناسایی کنند.

به گزارش کیوسک امارات (جامع‌ترین مجموعه رسانه‌ای فارسی زبانان امارات)، این سازمان با استفاده از رسانه های اجتماعی ویدیویی را منتشر کرد با عنوان: "اکنون، کاشف برای همه در دسترس است!"

در این پست همچنین آمده است: "این سرویس در دوره آینده به صورت تدریجی اعمال خواهد شد."

 ابتکار کاشف، نام تماس گیرنده ورودی را حتی اگر شماره در تلفن همراه ذخیره نشود، شناسایی می کند.

ویژگی جدید تعداد تماس های ناشناس دریافتی ساکنین را کاهش می دهد و اطلاعات تماس گیرنده را قبل از پاسخ به تماس دریافتی ارائه می دهد.

قوانین مربوط به این ویژگی با هدف افزایش اعتماد مشتریان به تماس‌های دریافتی از شرکت‌های بخش خصوصی و همچنین کاهش ناراحتی ناشی از تماس‌های ناشناس صادر شده است.

اجرای این ویژگی با بخش بانکی آغاز شد تا در مراحل بعدی در بقیه بخش‌ها مانند بهداشت، هتلداری، آموزش و سایر بخش‌ها اعمال شود.

این ویژگی در طول سال 2022 برای تمام شرکت های بخش خصوصی اعمال می شود و شامل شماره های ثابت و تلفن همراه ثبت شده در شرکت های بخش خصوصی می شود.

تاکید شده که این ویژگی اولین خط شناسایی طرف تماس محسوب می‌شود، با این وجود مشتریان باید دستورالعمل‌های مراجع ذی‌صلاح را در خصوص عدم افشای اطلاعات شخصی خود از قبیل شماره حساب بانکی، کد پین، رمز عبور و غیره رعایت کنند.

https://uaekiosk.com/node/8912

کد خبر: 8912

افزودن دیدگاه جدید