رکورد قیمت آپارتمان در دبی شکسته شد؛ ۱۴۰۰۰ درهم برای هر فوت مربع!

دبی
بر اساس اعلام موسسه املاک بین‌المللی لوکس‌هبیتت سوثبیز، آپارتمانی در داون‌تاون دبی به قیمت رکوردشکن ۱۴۰۰۰ درهم در هر فوت مربع فروخته شده است.

به گزارش کیوسک امارات، به گفته موسسه املاک بین‌المللی لوکس‌هبیتت سوثبیز (Luxhabitat Sotheby’s)، یک آپارتمان در داون‌تاون دبی به قیمت رکوردشکن ۱۴۰۰۰ درهم در هر فوت مربع فروخته شده است.

این شرکت املاک، اقامتگاه‌های انحصاری باکارات را تنها یک ماه پیش در داون‌تاون دبی به طور رسمی راه‌اندازی کرد و یک اقامتگاه را با قیمت متراژی رکوردشکنی فروخته است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، این فروش برای یک آپارتمان ۵ خوابه ۵۵.۳ میلیون دلاری (۲۰۳.۱ میلیون درهمی) بود که هنوز ساخت‌وساز آن آغاز نشده است.

رکورد فروش در باکارات رزیدنس دبی

این اقامتگاه با برچسب فوق لوکس، مشرف به برج خلیفه است و شامل ۴۹ آپارتمان با دو تا پنج اتاق خواب است که در ۲۴ طبقه قرار دارند.

سه نفر از خریداران اقامتگاه‌های منحصر به فرد باکارات در داون‌تاون دبی در حال حاضر صاحب اقامتگاه‌های باکارات در نیویورک و میامی نیز هستند و این نشان می‌دهد که این محصول برای کلکسیونرهای مشتاق مناسب است.

باکارات که توسط پادشاه لوئی پانزدهم تأسیس شد، یک شرکت کریستال افسانه‌ای فرانسوی است که صنعتگران آن بیش از ۲۵۰ سال در صنعت خود تسلط داشته‌اند. نام باکارات از دیرباز مترادف با خانواده سلطنتی، پادشاهان و ملکه‌ها، سلاطین و تزارها و ستاره‌های امروزی بوده است.

انتهای پیام


Source URL: https://www.uaekiosk.com/news/9159/apartment-price-record-dubai-was-broken-14000-dirhams-each-square