جنرال موتورز و امارات برای تولید وسایل نقلیه برقی قرارداد بستند

جنرال موتورز و امارات
شرکت جنرال موتورز دیفنس که زیرمجموعه شرکت جنرال موتورز است، با توازن کانسل، شرکت وابسته به دولت امارات متحده عربی، یک تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد تا در زمینه تولید وسایل نقلیه و برق به رو‌ش‌های پیشرفته برای مشتریان با یکدیگر همکاری کنند.

به گزارش کیوسک امارات به نقل ازایندیپندنت، این اولین مورد همکاری جنرال موتورز دیفنس در خاورمیانه است و این شرکت قصد دارد گستره همکاری‌هایش را در منطقه بیشتر کند.

این تفاهم‌نامه شامل همکاری در تحقیق و توسعه، تولید و مونتاژ منطقه‌ای و پشتیبانی پس از تولید می‌شود و تمرکز آن بر وسایل نقلیه ترکیبی، برق و پیش‌رانش و خودکارسازی و ارتباطات است. جنرال موتورز دیفنس قصد دارد با استفاده از تخصص شرکت مادر خود در زمینه فناوری برق باتری، نوآوری را برای مشتریان دولتی و بخش دفاعی در سطح جهانی به ارمغان آورد.

استیو دومونت، رئیس جنرال موتورز دیفنس، گفت: «همکاری ما با توازن کانسل، گام مهمی در افزایش همکاری ما به مشتریان دولتی و بخش دفاعی در خاورمیانه است.»

از دیدگاه جنرال موتورز دیفنس این همکاری گام مهمی در حرکت مشتریان این شرکت به سمت جهان برقی، خودکار و پرارتباط آینده است.

توازن کانسل، پشتیبان سرمایه‌گذاری در عرصه دفاعی و امنیتی، مشوق نوآوری و متصدی تحقیق و توسعه در زمینه صنایع دفاعی است و قرار است پشتیبان جنرال موتورز دیفنس برای ورود به بازار خاورمیانه باشد. ظرفیت‌های توازن کانسل در عرصه‌های عملیاتی، تولیدی و توسعه‌ای می‌تواند به جنرال موتورز دیفنس در فراهم کردن تازه‌ترین فناوری جهان برای مشتریان دولتی و بخش دفاعی کمک کند.

این دو شرکت بر اساس بخشی از این تفاهم‌نامه قرار است وسایل نقلیه‌ای حاوی فناوری‌های پیشرفته‌ تولید کنند، فناوری‌هایی نظیر پیل‌های سوختی، تولید برق و ارتباطات تا به افزایش بازدهی و انعطاف مشتریان بخش‌های دولتی و نظامی کمک کنند.

شایان ذکر است واحد نوآوری دفاعی‌ (دی.‌آی.‌یو) وزارت دفاع ایالات متحده وظیفه توسعه پلتفرم آلتیوم برای وسایل نقلیه نظامی را بر عهده جنرال موتورز دیفنس گذاشته است. پلتفرم آلتیوم جنرال موتورز یک باتری با فناوری بسیار پیشرفته حاوی ترکیبی از ساختار باتری وسیله نقلیه برقی و سامانه‌های پیش‌رانشی است. طراحی پر جزئیات و درجه‌بندی‌شده این پلتفرم، امکان استفاده از معیارهای مختلفی را در روابط شیمیایی و شکل باتری‌ها فراهم می‌کند و موجب می‌شود با فناوری‌های جدید و نوظهور سازگاری بیشتری پیدا کنند.

انتهای پیام


Source URL: https://www.uaekiosk.com/news/9152/general-motors-and-emirates-signed-contract-produce-military-electric