ویزای طلایی؛ صدور 80 هزار مجوز اقامت بلندمدت دبی در 2022

ویزای طلایی
دبی در سال گذشته میلادی نزدیک به 80 هزار ویزای طلایی برای متخصصان، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران صادر کرد که نسبت به سال قبل 69 درصد افزایش داشته است.

به گزارش کیوسک امارات، اداره کل اقامت و امور خارجی (GDRFA) در دبی ۳۲.۴۶۷ ویزای اقامت طولانی مدت در سال ۲۰۲۲ بیشتر از سال قبل صادر کرد که این تعداد در سال ۲۰۲۲ به ۷۹.۶۱۷ ویزا رسید.

طرح ویزای طلایی، که در سال ۲۰۱۹ راه‌اندازی شد، اخیراً گسترش یافته است تا دسته‌های سرمایه‌گذار و حرفه‌ای بیشتری را شامل شود. در حال حاضر، سرمایه‌گذاران املاک، متخصصان، دانشمندان، دانشجویان برجسته و کارآفرینان می‌توانند برای ویزای بلند مدت اقدام کنند.

مدیران استخدام و منابع انسانی اقامت طولانی مدت را تغییردهنده بازی برای اقتصاد و جامعه امارات می‌دانند زیرا ساکنان طولانی مدت، افراد با ارزش خالص بالا و بهترین استعدادها را از سراسر جهان را جذب می‌کند.

در نوامبر ۲۰۲۱، بیش از ۴۴ هزار نفر از ساکنان دبی از زمان راه‌اندازی این طرح ویزای اقامت طولانی مدت دریافت کردند. اداره کل اقامت و امور خارجی در گزارش سالانه‌ای که در نوامبر ۲۰۲۲ منتشر شد اعلام کرد که بیش از ۱۵۱.۶۰۰ ویزای طلایی بین سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۲ در دبی صادر شده است.

اخیراً، پس از کاهش محدودیت حداقل حقوق ماهانه از ۵۰ هزار درهم به ۳۰ هزار درهم، تقاضا برای ویزاهای بلندمدت برای متخصصان ماهر به طور تصاعدی افزایش یافته است. مرکز تجاری عربی (مرکز آمر – جاده شیخ زاید) در دبی اخیراً گفته است که روزانه تا ۴۰ ویزای طلایی صادر می‌کنند.

انتهای پیام


Source URL: https://www.uaekiosk.com/news/9146/golden-visa-issuance-80000-long-term-residence-permits-dubai-2022