ثبت رکورد ۸.۳ میلیارد دلاری تراکنش فروش در معاملات املاک دبی

معاملات املاک دبی
همانطور که گزارش پروپرتی فایندر نشان می‌دهد، دبی در نوامبر بیش از ۱۰ هزار تراکنش فروش به ارزش ۳۰.۵ میلیارد درهم (۸.۳۰ میلیارد دلار) به ثبت رسانده است که بالاترین رقم از سال ۲۰۱۱ تاکنون است.

به گزارش کیوسک امارات، بر اساس گزارش پروپرتی فایندر، دبی در ماه نوامبر بیش از ۱۰ هزار تراکنش فروش به ارزش ۳۰.۵ میلیارد درهم (۸.۳۰ میلیارد دلار) ثبت کرده است که بالاترین رقم از سال ۲۰۱۱ تاکنون است.

بازار املاک و مستغلات در این شهر همچنان به رونق خود ادامه می‌دهد و در ماه گذشته شاهد افزایش ۵۸.۵ سال به سال با ۱۰۹۴۱ معامله در مقایسه با ۶۹۰۵ معامله در مدت مشابه سال گذشته بودیم.

از نظر ارزش، تراکنش‌ها ۳۰.۵ میلیارد درهم در مقایسه با ۱۷.۹ میلیارد درهم در نوامبر ۲۰۲۱ بوده است.

املاک پیش‌فروش (خارج از طرح) شاهد عملکرد رکوردشکنی با بیش از ۱۲.۷ میلیارد درهم برای اولین بار در بیش از ۱۰ سال بودند. حجم املاک پیش‌فروش نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش چشمگیر ۶۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۵۱۱۶ معامله رسید.

بازار اجاره در ماه گذشته شاهد کاهش اندکی بود و ۵۳۰۸۶ قرارداد ثبت شده در مقایسه با ۵۳۷۵۶ قرارداد در ماه اکتبر ثبت شد.

اسکات باند، مدیر کشور امارات در پروپرتی فایندر، گفت: ما شاهد حرکت مثبتی در بازار طی سه ماهه گذشته بوده‌ایم که مقاومت بخش املاک و مستغلات دبی را نشان می‌دهد. ما احساسات مثبتی را برای فرصت‌های سرمایه‌گذاری به دنبال اصلاحات و ابتکارات مختلف دولتی مشاهده می‌کنیم، که املاک دبی را به یکی از دارایی‌های سرمایه‌گذاری ترجیحی در بلندمدت تبدیل می‌کند.

طبق داده‌های اختصاصی پروپرتی فایندر، مناطقی که بیشترین تقاضا را برای فروش در نوامبر داشته‌اند شامل مارینا دبی، دبی داون‌تاون، پالم جمیرا، دبی هیلز استیت، بیزینس بی، جمیرا ویلج سیرکل، محمد بن راشد سیتی، جمیرا بیچ رزیدنس، جمیرا لیک تاورز، و داماک هیلز (آکویا بای داماک) بوده‌اند.

برای اجاره، مناطقی که در ماه نوامبر بیشترین تقاضا را داشتند عبارتند از دبی مارینا، داون‌تاون دبی، جمیرا ویلج سیرکل، بیزینس بی، دبی هیلز استیت، پالم جمیرا، و جمیرا لیک تاورز.

انتهای پیام


Source URL: https://www.uaekiosk.com/news/9142/recording-record-83-billion-dollars-sale-transaction-dubai-real