گشایش حساب در بانک للتنمیه دبی برای استارت‌آپ‌ها آسان می‌شود

بانک توسعه امارات
مدیرعامل بانک توسعه امارات می گوید: برنامه ۵ میلیون درهم در پنج روز را با فین‌تکی به نام Beehive راه‌اندازی کردیم. اساساً در عرض پنج روز، ما به مشتری در مورد درخواست وام پاسخِ بله یا خیر می‌دهیم و جامعه استارتاپی به دنبال پاسخ‌های سریع است.

به گزارش کیوسک امارات، آیا صاحبان مشاغل و بنیانگذاران استارت‌آپ می‌توانند در عرض ۴۸ ساعت برای شرکت‌های خود حساب باز کنند؟ و سرمایه‌گذاری‌های استارت‌آپ "واجد شرایط" می‌توانند در عرض پنج روز تا سقف ۵ میلیون درهم وام دریافت کنند؟

هر صاحب کسب‌وکاری با شناسه معتبر امارات و مجوز تجاری می‌تواند ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت یک حساب تجاری دیجیتال باز کند. شماره IBAN فورا ایجاد می‌شود و هیچ الزامی برای حداقل موجودی و موارد مشابه وجود ندارد. (باز کردن یک حساب تجاری بیشتر برای استارت‌آپ‌ها تجربه‌ای دشوار بوده است.)

در مورد وام‌های ۵ میلیون درهم در یک هفته، این توضیح ارائه شده است که وام‌ها برای هر کسب‌وکاری که در پنج بخش کلیدی یا ارتباط نزدیک با آن‌ها هستند، در دسترس است که برای اقتصاد امارات در آینده حیاتی تلقی می‌شوند. این پنج بخش تولید، فناوری پیشرفته، زیرساخت‌ها، مراقبت‌های بهداشتی و همچنین کشاورزی و امنیت غذایی هستند.

احمد محمد النقبی، مدیرعامل بانک توسعه امارات، می‌گوید که این موسسه می‌خواهد با خدمات یک‌ساله بانک دیجیتال خود تفاوتی ایجاد کند.

او گفت: "این بانک دیجیتال قرار بود به بخش خاصی خدمت کند - این جامعه استارتاپ و کسب و کارهای کوچک هستند که دریافت برخی از خدماتی که ما از بانک‌های تجاری ارائه می‌دهیم دشوار است.

هنگامی که صاحب کسب و کار برنامه را دانلود کرد، ظرف چند دقیقه IBAN را دریافت می‌کند و حساب در ۲۴ تا ۴۸ ساعت فعال می‌شود. مدیرعامل شرکت گفت: "سرعت اساساً همان چیزی است که ما سعی می‌کنیم به جامعه استارتاپی ارائه کنیم. یک استارتاپ نمی‌تواند ۳ تا ۶ ماه برای افتتاح حساب بانکی صبر کند.

در بسیاری از موارد، بانک تجاری به آنها می‌گوید که نمی‌توانند حساب بانکی باز کنند. تا آن زمان، استارت‌آپ ۳ تا ۶ ماه از میزان از پتانسیل خود را هدر داده است که این هزینه سنگینی را تحمیل می‌کند."

۵ میلیون در پنج روز

کمک به افتتاح یک حساب بانکی فوری یک چیز است، اما بانک للتنمیه در صدد جسارتی بزرگ‌تر است تا پایگاه مشتری را با کمک مالی افزایش دهد.

النقبی گفت: به تازگی، ما برنامه ۵ میلیون درهم در پنج روز را با فین‌تکی به نام Beehive راه‌اندازی کردیم. اساساً در عرض پنج روز، ما به مشتری در مورد درخواست وام پاسخِ بله یا خیر می‌دهیم و جامعه استارتاپی به دنبال پاسخ‌های سریع است.

انتهای پیام


Source URL: https://www.uaekiosk.com/news/9125/opening-account-dubai-latnamiyah-bank-becomes-easy-startups