راه‌اندازی پلتفرم اولین سازمان دولتی امارات در متاورس

متاورس
Dewa (اداره دولتی برق و آب دبی)، پلتفرم متاورس خود را با نام دیواورس "DEWAVerse" راه‌اندازی کرده تا خدمات خود را به مشتریان، کارکنان و اعضای جامعه ارائه دهد.

به گزارش کیوسک امارات، اداره برق و آب دبی (Dewa) پلت‌فرم متاورس خود را به نام دیواورس "DEWAVerse" راه‌اندازی کرده است، و اولین سازمان دولتی محلی است که پلت‌فرم خود را در متاورس راه‌اندازی کرده است تا خدمات خود را به مشتریان، کارکنان و اعضای جامعه ارائه دهد.

این شرکت برای اجرای و توسعه پروژه‌های فعلی و آینده خود در فناوری متاورس سرمایه‌گذاری می‌کند که به شادی ذینفعان، توسعه تجارت، افزایش کارایی و تولید و کاهش هزینه‌ها کمک می‌کند.

این موضوع در جلسه کمیته راهبری تحول دیجیتال دیوا اعلام شد، جایی که مک‌کینزی نیز در آن شرکت کرد و گزارش ارزیابی ضریب دیجیتال ۲۰۲۲ را ارائه کرد و تاکید کرد که دیوا جایگاه خود را به عنوان یک رهبر دیجیتال جهانی در خدمات شهری حفظ کرده است.

در این جلسه هفت پروژه با استفاده از فناوری متاورس مورد بررسی قرار گرفت. اینها شامل مرکز خدمات مشتری، اولین مرکز در نوع خود به صورت محلی است که مشتریان را قادر می‌سازد تا با عوامل مرکز مراقبت از مشتری برای پاسخ به سؤالات آنها و تکمیل تراکنش‌ها در دنیای مجازی ارتباط برقرار کنند.

کمک‌های اولیه و ایمنی آتش‌نشانی کمک‌های اولیه و روش‌های ایمنی آتش‌نشانی را به صورت مجازی معرفی می‌کند.

دیوادرون (DewaDrone) اطلاعات مربوط به پنل‌های خورشیدی را جمع‌آوری می‌کند، آنها را تعمیر می کند و با استفاده از VR گزارش تولید می‌کند.

دیوا آنبوردینگ (Dewa Unboarding) به کارمندان جدید این امکان را می‌دهد که به طور مجازی در مورد چشم‌انداز و ماموریت دیوا بیاموزند.

دیوا یکی از اولین نهادهای دولتی در دبی بود که در سال ۲۰۱۴ تحول هوشمند تمام خدمات خود را در آن ۱۰۰ درصد تکمیل کرد.

انتهای پیام


Source URL: https://www.uaekiosk.com/news/9122/launching-platform-first-uae-government-organization-metaverse