نمایش هنر دیجیتال از ۵۰ کشور جهان در دبی

تئاتر دیجیتال هنر
تئاتر دیجیتال هنر در «بازار مدینه جمیرا» دبی و در نمایشگاه «دیجیتال اکستراواگانزا» ارائه می‌شود و ۲۵۰ اثر هنری دیجیتال با آثار NFT از بیش از ۵۰ کشور جهان را به همراه دارد.

به گزارش کیوسک امارات، این نمایشگاه تا ماه آینده ادامه خواهد داشت و این فرصت را برای هنرمندان فراهم می‌کند تا افق تخیل خود را گسترش دهند و تصویری از آینده‌ای را که می‌خواهند در آن زندگی کنند، از طریق آثاری که بیانگر واقعیت‌ها و ابعاد جایگزین، ابعاد فیزیکی، واقعیت افزوده و واقعیت مجازی هستند، ارائه دهند.

بازدید کننده نمایشگاه، قهرمانی استثنایی در نظر گرفته می‌شود که فصل‌های داستان خود را زندگی می‌کند، با تکنیک‌ها و روش‌های معاصر در دنیای هنر و خلاقیت آشنا می‌شود.

این نمایشگاه شامل حدود ۲۵۰ اثر هنری از NFT از بیش از ۵۰ کشور جهان به همراه انواع آثار دیجیتالی دیگر است و مجموعه‌ای از تجربیات واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را، مناسب برای تمام سنین ارائه می‌دهد و آخرین فناوری‌ها و ابزارهای هنر معاصر را معرفی می‌کند.

این نمایشگاه دعوتی است از هنرمندان سراسر جهان تا استعدادهای خود را در قالب آثار هنری استثنایی که بیانگر واقعیت‌ها و ابعاد جایگزین، جابجایی بین واقعیت مجازی، واقعیت افزوده، واقعیت متا، هوش مصنوعی و ویژگی‌های ویدیویی قدیمی، ارائه دهند.

غرفه‌داران و بازدیدکنندگان تجربه‌ای بی‌نظیر را تجربه می‌کنند و از دیدگاه‌های مختلف، هنر تجسمی را می‌بینند و زندگی می‌کنند.

انتهای پیام


Source URL: https://www.uaekiosk.com/news/9106/digital-art-show-50-countries-dubai