استفاده از چک‌این بیومتریک حتی برای افراد غیرمقیم در فرودگاه بین‌المللی دبی

فرآیند چک‌این بیومتریک، مشارکتی استراتژیک بین GDRFA و امارات و یک تلاش مشترک برای بهبود هر چه بیشتر تجربه سفر مبتکرانه و دیجیتالی بازدیدکنندگان دبی است.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات، امارات اکنون به مسافران بین‌المللی این فرصت را می‌دهد که با رضایت به استفاده از داده‌های بیومتریک، تجربه فرودگاهی خود را سرعت بخشند.

فناوری تشخیص بیومتریک به مسافران کمک می‌کند تا از طریق ورود به ترمینال ۳ فرودگاه بین‌المللی دبی، سالن‌های استراحت، سوار شدن به هواپیما و به راحتی عبور کنند، زیرا سیستم‌های هوش مصنوعی ویژگی‌های منحصر به فرد چهره‌شان را تشخیص می‌دهد و برای تأیید هویت فوری با پاسپورت آنها انطباق می‌یابد.

امتیازی که قبلاً فقط ساکنان امارات و اتباع کشورهای شورای همکاری از آن برخوردار بودند، برای مسافران بین‌المللی در سال ۲۰۲۳ با ارائه رضایت رسمی با چند کلیک از طریق اپلیکیشن امارات، در کیوسک‌های ثبت‌نام، یا شخصاً در میزهای چک‌این در دسترس خواهد بود.

این توافق که در نوع خود اولین در سطح جهانی است، مشارکتی استراتژیک بین GDRFA و امارات و یک تلاش مشترک برای بهبود هر چه بیشتر تجربه سفر مبتکرانه و دیجیتالی بازدیدکنندگان دبی است.

این توافقنامه توسط سپهبد محمد احمد المری، مدیرکل GDRFA در دبی و عادل الرضا، مدیر عملیاتی امارات با حضور چند مقام ارشد دو طرف امضا شد.

این روش‌های ترددِ مسافران را در ترمینال ۳ فرودگاه بین‌المللی دبی بهبود می‌بخشد و تجربه فرودگاهی سریع‌تر و کارآمدتری را برای مسافرانی که به پروازهای اتصالی منتقل می‌شوند، و همچنین کسانی که به مقصد نهایی خود به دبی می‌رسند، تضمین می‌کند.

انتهای پیام

کد خبر: 9136

https://uaekiosk.com/node/9136

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید