حمایت امارات از طرح‌های تجاری ايرانيان

سفير امارات در تهران، گفت: قابليت ايجاد فرصت هاي تجاري ميان دو كشور امارات و ایران در زمينه هاي گوناگون و صنايع نوين وجود دارد و ما در صدد تسهيل و ايجاد اين فرصت ها هستيم.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات، روابط عمومي اتاق بازرگاني ايران و امارات، اعلام کرد: سفير امارات در تهران در نخستين ديدار خود با نمايندگان بخش خصوصي،در سفارت امارات در تهران ميزبان رئيس اتاق بازرگاني ايران و امارات و هيات همراه بود.

عرفان شاكري، رئيس اتاق بازرگاني ايران و امارات با اعلام خوشنودي از ارتقاي روابط دو كشور در سطح سفير گفت: دو كشور زمينه هاي تجاري گسترده اي دارند كه با همكاري و مساعي طرفين چه در دولت ها و چه در بخش خصوصي مي توانيم ظرفيت ها را فعال كنيم.

شاكري خطاب به الزعابي، سفير امارات در تهران گفت: اتاق بازرگاني ايران و امارات تاكنون تجربه بهترين همكاري ها را با اتاق‌هاي بازرگاني امارات داشته اند و براي ادامه فعاليت ها آماده هستيم.

سفير امارات در تهران نيز در سخناني در اين ديدار گفت: امارات بستر لازم براي تجارت را فراهم كرده است و براي رفع مشكلات تجار ايراني آمادگي داريم و از طرح هاي تجاري ايرانيان حمايت مي كنيم.

سيف محمد الزعابي،گفت: قابليت ايجاد فرصت هاي تجاري ميان دو كشور در زمينه هاي گوناگون و صنايع نوين وجود دارد و ما در صدد تسهيل و ايجاد اين فرصت ها هستيم.

انتهای پیام

کد خبر: 9124

https://uaekiosk.com/node/9124

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید