اطلاعاتی پیرامون ردیف میلیاردرها در پالم جمیرا

ردیف میلیاردرهای دبی که یکی از ردیف‌های پالم جمیرا در میان افراد فوق‌ثروتمند است، نسبت به همنام‌هایش در لندن و نیویورک ارزش بالاتری دارد.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات، یکی از ردیف‌های پالم جمیرا که در میان افراد فوق‌ثروتمند شهرت خاصی پیدا کرده، ردیف میلیاردرها است.

کازا دل سول، گران‌ترین ویلای فروخته شده در دبی نیز در این منطقه قرار دارد.

این ویلا که در ردیف میلیاردرها شناخته شده است، گران‌ترین ویلایی است که تاکنون در دبی فروخته شده است. در ۳ اکتبر، ویلا به قیمت ۳۰۲.۵ میلیون درهم فروش رفت و رکورد قبلی ۲۸۰ میلیون درهم را پشت سر گذاشت. این ویلای فوق لوکس هشت‌خوابه دارای چهار طبقه و مساحتی حدود ۲۵ هزار متر مربع است.

ردیف میلیاردرهای دبی نسبت به همنام‌هایش در لندن و نیویورک ارزش بسیار بهتری دارد.

پس از موفقیت اکسپو ۲۰۲۰ و مدیریت کارآمد بیماری همه‌گیر، تقاضا برای املاک فوق‌العاده لوکس در مناطق مهم دبی - مانند پالم جمیرا و امارات هیلز - به طور استثنایی بالا بوده، و عمدتاً از سوی سرمایه‌گذاران خارجی در سراسر اروپا، روسیه و هند بوده است.

ویلاهای ساحلی لوکس در پالم جمیرا دارای مناظر خیره‌کننده ساحل در محله‌ای آرام و منحصر به فرد هستند.

آیا میلیاردرها در ردیف میلیاردرها زندگی می‌کنند؟

سوالی که بلافاصله مطرح می‌شود این است که آیا میلیاردرها واقعاً در این املاک فوق‌لوکس زندگی می‌کنند و مالک آن هستند یا در دسته‌بندی میلیونرها قرار می‌گیرند.

ریدوان آییلدیز، رئیس گروه آلپاگو گفت: "با قیمت هر ویلا بالای ۱۰۰ میلیون درهم، تنها افراد فوق‌ثروتمند می‌توانند یکی از این شاهکارهای نفس‌گیر معماری مدرن را خریداری کنند."

ما نمی‌توانیم نام و ملیت هر یک از مالکان را فاش کنیم، با این حال، می‌توانیم فاش کنیم که میلیاردرهای دارای دارایی در فروند جی هستند.

گزارش‌های رسانه‌ها قبلاً گفته بودند که موکش آمبانی، صنعتگر هندی، یکی از ثروتمندترین افراد جهان، یک ویلای پالم جمیرا را به قیمت تقریبی ۸۰ میلیون دلار (۲۹۳ میلیون درهم) خریداری کرده است. او این ویلای فوق لوکس را برای پسرش آنانت خرید.

دبی مقابل لندن و نیویورک

ردیف میلیاردرهای دبی با ردیف‌های مشابه شناخته شده در لندن و نیویورک رقابت می‌کند اما گفته می‌شود که املاک در امارت نسبت به همتایان خود مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

این ویلاها در سال‌های آینده به گران‌ترین ویلاهای دنیا تبدیل خواهند شد.

انتهای پیام

کد خبر: 9117

https://uaekiosk.com/node/9117

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید