امکان دریافت ویزای امارات بدون اسپانسر میسر شد

اداره فدرال هویت، ملیت، گمرک و امنیت بنادر امارات (ICA)، از افرادی که در خارج از کشور مایل به ورود به امارات به منظور گردشگری، کار یا زندگی هستند، خواست تا به خدمات هوشمند ارائه شده از طریق وب‌سایت مراجعه کنند و مستقیماً بدون اسپانسر یا میانجی برای ویزا درخواست دهند.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات، اداره فدرال هویت، ملیت، گمرک و امنیت بنادر امارات (ICA) به خارجیان خارج از کشور اجازه داده است تا برای دریافت پنج نوع ویزای ورود به کشور مستقیماً بدون اسپانسر یا میانجی، از طریق وب‌سایت این اداره یا اپلیکیشن هوشمند UAEICP اقدام کنند.

این اداره از افرادی که در خارج از کشور مایل به ورود به امارات به منظور گردشگری، کار یا زندگی هستند، خواست تا به خدمات هوشمند ارائه شده از طریق وب‌سایت مراجعه کنند و مستقیماً بدون اسپانسر یا میانجی برای ویزا درخواست دهند.

آی.سی.ای اضافه کرد که ویزای الکترونیکی موجود که یک خارجی در خارج از کشور می‌تواند درخواست کند عبارتند از:

  • ویزای شش ماهه با چندین بار ورود برای تکمیل مراحل ویزای طلایی،
  • ویزای توریستی طولانی مدت پنج ساله برای همه ملیت‌ها با چندین ورودی،
  • ویزای برای دارندگان ویزای ویژه از اتباع جمهوری هند مقیم آمریکا، بریتانیا، کشورهای اتحادیه اروپا،
  • ویزای اتباع کشورهای معاف از ویزا (مجوز ورود) و ویزای اقامت کاری مجازی.

آی.سی.ای علاوه بر مدارک مورد نیاز، شرایط و الزامات هر ویزا را روشن کرده و راهنمای مقدماتی کلیه مراحل درخواست و هزینه‌های تعیین شده را ارائه کرده است.

این نشان می‌دهد که متقاضی ویزای شش ماهه با چندین بار ورود برای تکمیل مراحل ویزای طلایی، می‌تواند مجوز ورود به مدت شش ماه را دریافت کند که برای مدت مشابه قابل تمدید است.

این مقام اضافه کرد که متقاضی ویزای توریستی بلندمدت پنج ساله برای همه ملیت‌ها (چند ورودی)، می‌تواند بدون اسپانسر برای آن درخواست کند که به او اجازه می‌دهد تا برای یک دوره مداوم حداکثر ۹۰ روز در کشور اقامت داشته باشد.

امکان تمدید آن برای یک دوره دیگر مشروط بر این است که کل مدت اقامت از ۱۸۰ روز در سال تجاوز نکند.

این مقام همچنین خاطرنشان کرد که دارندگان ویزای ویژه (اتباع جمهوری هند مقیم آمریکا، انگلیس و کشورهای اتحادیه اروپا) می‌توانند ویزاهایی مانند ویزای آمریکا و ویزای اقامت در کشورهای اتحادیه اروپا را دریافت کنند.

قابل ذکر است که آی.سی.ای سیستم ویزا جدیدی را صادر کرده است که از ۳ اکتبر ۲۰۲۲ قابل اجرا خواهد بود.

انتهای پیام

کد خبر: 9116

https://uaekiosk.com/node/9116

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید