افتتاح اولین کلینیک هوشمند در دبی با امکان درمان از راه دور

مرکز سلامت الفطیم، اولین کلینیک هوشمند خود را در دبی راه‌اندازی کرد. این کلینیک که نوآوری تعاملی‌-‌دیجیتالی منحصر به فردی دارد، به بیماران این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به ترک خانه، پروتکل معاینات پزشکی را طی کنند و به طور مجازی با پزشک ارتباط برقرار نمایند.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات، دکتر حیدر سعید آل یوسف، مدیر عامل الفطیم هلث (Al Futtaim Health)، با معرفی اولین کلینیک هوشمند، گفت: کلینیک هوشمند گزینه بسیار مناسبی است، به ویژه برای بیماران مزمن که بتوانند فوراً تشخیص داده شوند.

این کلینیک اولین در نوع خود بوده که مراقبت‌های بهداشتی سریع، از راه دور و با کیفیت بالا را با قیمت‌های مقرون به صرفه به ساکنان امارات در خانه‌هایشان ارائه می‌دهد.

چگونه می‌توانید ثبت نام کنید؟

اگر بیمار برای اولین بار نیاز به ثبت‌نام داشته باشد، می‌تواند به کیوسک‌هایی که در مکان‌های عمومی از جمله مراکز خرید و اجتماعی مشخص شده، مراجعه کند.

پس از انجام ثبت‌نام، دستیار مجازی روی صفحه گوشی مدارک لازم را درخواست می‌کند که می‌تواند شامل گزارشات تشخیصی یا نسخه‌ها و یا کارت بیمه باشد که همه آنها قابل اسکن و بارگذاری هستند. پس از تأیید مدارک، پرستاری تمام پارامترهای حیاتی درخواست‌کننده را بررسی می‌کند و آن‌ها را آپلود نموده تا زمانی که پزشک روی صفحه نمایش را می‌خواند و مشاوره را شروع می‌کند. اگر بیمار نتواند به کیوسک برسد، همین کار را می توان از مطب یا خانه انجام داد.

افتتاح ۵۰ کلینیک هوشمند تا سال ۲۰۲۳

دکتر آل یوسف افزود که الفطیم هلث در مسیر افتتاح ۵۰ کلینیک از این قبیل در دو سال آینده در سراسر امارات است که مکان 10 مورد از آنها نهایی شده است.

تا پایان سال ۲۰۲۲، ۲۰ مورد از این کلینیک‌ها در مراکز مختلف، مراکز اجتماعی، مراکز خرید برای دسترسی سریع و آسان به مراقبت‌های بهداشتی برای همه فعال خواهند شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

کد خبر: 9066

https://uaekiosk.com/node/9066

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید